Wat voor motor?
Hoi,
Gister heb ik een Jetta1LX gesloopt omdat ik een dosis onderdelen voor mezelf kan gebruiken. Helaas was dit een benzine en dus heb ik niets aan de motor. De motor wil ik graag weer verkopen alleen wil ik even weten wat voor blok het is dus vandaar: " hoe kan ik zien wat voor motor ik heb, waar staat de motorcode?" Het is een motor met de ontsteking op de kop en de uitlaat aan de voorkant van de auto. Ik heb me laten vertellen dat het dan zowieso een 1100 of 1300 moet zijn... De carb is een Pierburg (2B denk ik, weet ik zo niet meer) maar hij is groter dan die op onderstaande foto... tenminste de bovenkant waarop het luchtfilter komt. Is er iemand die misschien nu al kan zeggen wat voor motor het is? Wat heb ik aan delen als veerpoten enzo als het een 1100-1300 is voor mijn 1600D, zijn die delen uitwisselbaar of kan ik daar niet veel mee? Zijn benzine en dieseltanken gelijk, kan iemand dat zo 123 zeggen...heb nog geen etka nl. |
Twee mogelijkheden, of rechtsvoor op het kopvlak of aan de linkerzijde onder het verdelerhuis.
|
btw, op bovenstaande foto kijk je tegen de achterkant van het blok aan ;)
veerpoten ed. zijn uitwisselbaar benzinetank van een carb en diesel zijn anders, diesel en injectie zijn wel hetzelfde. |
foto is de mijne ;)
wil de schokdempers(rondom) zeer graag van je kopen..! |
die scan van mark-o-polo bedoel ik, slimme ;)
|
hmmz, die bovenste foto is gewoon de mijne.... :p ;)
|
klopt is de jouwe idd!
Schokdompers rondom? Moet je daarmee (gewoon belangstelling hoor, geen selectieprocedure om ze wel of niet te verkopen :D) en wat geef je d'r voor? Hoef ik ze zo niet in m'n onderdelen tekoop te zetten :D |
als dit tommy zijn blok is dan is het een hh 1.3
|
Dat weet ik, maar die foto is als voorbeeld. De carb die op mijne zit is groter dan deze... vandaar, kon nl. geen juiste foto vinden.
|
aangezien de carb van een 1.1 hb groter is dan die van een hh heb jij de hb 1.1 van voor de 800000 serie
|
Quote:
ivm misschien verkopen auto, maar houden van schroefset... 50 euro? geen idee van de staat... geef anders een richtprijs. ps. GF was de mijne, maar das kwa kop idd hetzelfde als HH... |
Quote:
Ja precies.... :confused: :confused: |
Zal morgen wel even kijken Thom, 50 is nette prijs wel...volgens mij zijn ze goed.
|
mooi, verkocht! :D
|
Incluis veren?
|
jah, compleet over te zetten... ken dat?
|
sure.... sold dan? zegmaar waar en wanneer..
|
waar kom je eigenlijk vandaan? als je msn hebt: thom_smit@hotmail.com (thom_smit) Heb nog wel wat jetta onderdelen ook... :p
|
Jetta onderdelen heb ik inmiddels ook wel genoeg denk ik.....
Msn is wat fuckedup helaas... Ben van Stiens e.o. spul ligt echter in de buurt van franeker... net wat je wilt. bel me anders even om een afspraak te maken. 06-30068222 |
Toevallig ook 2 goeie achterlichten? Heb ik nodig voor de APK! vandaag of morgen... Zal eerst naar de onderdelen en bandenman.
Stiens is nog een mooi eindje trouwens... En msn doet het ook weer :D |
All times are GMT +1. The time now is 06:27. |