T3 Transporter/Caravelle 1983 Diesel € 2750,-
Helaas moet ik de Bull-Dog verkopen;
Volkswagen Transporter / Caravelle T3 Diesel •bj 12-1983 •APK 06-2011 •Origineel nederlands geel kenteken van 1983 •zonne(klap)dak met nooduitgang,klapramen in deuren •Goede banden •9 persoons; 1+2 zits voor, 5 losse verstelbare stoelen achter + extra stoel •Ramen rondom •Verbruik van 1:13 •1800 kg trekhaak •Per kwartaal bespaar je 400 euro aan wegenbelasting DUS--> of auto gratis na 1,5 jaar of gratis tanken/verzekeren door de besparing! Roest altijd bijgehouden/weggewerkt. Wordt dagelijks gebruikt en is ook geschikt voor goedkoop dagelijks gebruik. Ideaal voor grote gezinnen / families, uitgaans vrienden groep, etc Ideaal voor eenvoudige ombouw TDI GTi 1.8T 16V G60 etc etc!! Inruil niet mogelijk Volksforumprijs slechts € 2750,- --> Nu € 2450,-!! |
Mittwoch Up.
Heb je niet zoveel centjes, dan wordt een serieus bod per PB overwogen. :rolleyes: |
Een een dikke prijsverlaging ivm schade aan achterbumper.
Deze kost nieuw bij dealer €135, maar is niet leverbaar binnen 4 weken. Ebay €85,- tweedehands €30,-! WEG=WEG € 2450,-! Helaas geen inruil mogelijk mensen. |
Zie ik roestschade rond de wielkast LV? Of is dit gezichtsbedrog? (2de foto).
|
Dat is het deurrubber.
Deze is niet helemaal heel meer. |
Verkocht!
Verkocht!
Weer een tevreden NIEUWE VW rijder in Nederland. Het valt me op dat ik de bijzondere VW's aan niet VW rijders verkoop en een standaard VW-tje aan een liefhebber..... :screwy: Mag een slotje op! :thumbup: |
All times are GMT +1. The time now is 08:43. |