AUDI COUPE Quattro 2,3 non turbo
Voor een vriend aangeboden een:
Audi Coupe Quattro. 2.3 98kw van bouwjaar 30-03-1992 invoer op 08-01-1999 APK vervalt 14-06-2011 MET rijdbare voorschade. wel 4 gladde banden. Velgen op de eerste foto zijn inmiddels onder een andere audi geschroefd die ook verkocht is. :D De motor is helemaal aangepakt en erg veel dingen vervangen.. :rolleyes: Zie de lijst: · 5x inlaat klep · 5x uitlaatklep · 5x inlaatklep geleider · 5x uitlaatklep geleider · 10x hydraulische stoter · Cilinderkop gevlakt · Alle pakkingen vervangen t.b.v. cilinderkoprevisie · Cilinderkopbouten vervangen · Flexibele rvs-stuk van het uitlaatspruitstuk · Alle injectorrubbers · Alle drijfstanglagers · Alle drijfstangbouten vervangen (zijn rekbouten) · 5x bougies · Verdelerkap · rotor · Krukastandwiel t.b.v. distributieriem · Distributieriem · Spanrol · Waterpomp · Complete koppeling incl. druklager · Watermondstuk achter aan motorblok · Rubberslang van k-jetronicunit naar inlaatspruitstuk · Radiateur · Aluminium thermostaathuis vervangen · Thermostaat vervangen · Motorolie · Oliefilter · Stuurhuishoes · Vacuümpomp t.b.v. centrale deurvergrendeling Hoofdlagers heb ik gecontroleerd en zijn goed. Motorblok kosten alleen al ca 1750,- alle rekeningen aantoonbaar. Schuifdak is gerepareerd (zonnecellen) is nu een metalen plaat Roest rond voorraam is gerepareerd Hemeltje verdient niet de schoonheidsprijs! Prijs compleet 1250,- is IETS onderhandelbaar Ook erbij te verkopen een complete achteras van een coupe quattro v6 (deze komt bij een andere vriend uit de schuur) Foto's: (foto toen hij net klaar was) Voorschade Interieur Motor: Front Meerdere fotos van de motorrevisie zijn voor de nieuwe eigenaar. |
Upje.. eigenaar is niet geinteresseerd in ruil OF inruil
|
Weekend UP!
|
is deze auto er nog?
|
alsje hem een pm/pb stuurt reageert daan vrijwel vaak snel :)
|
ja had ik gedaan maar geen reactie en ben z'n tel.nr. ook kwijt.we wachten het af.
|
ahh oke jah soms is die druk en het is nu kerst dus niet iedereen zit achter de pc heb hem ook nog ff nodig :)
|
Ik was een weekendje met het vrouwtje weg... inmiddels PB beantwoord.
|
waar is de auto te zien en is ie nog te koop?
|
De coupe staat te koop in gronau duitsland nabij enschede.. eigenaar woont in hengelo (ov)
EN JA is nog te koop.. |
in januari heb ik wel de tijd om te komen kijken denk ik
t is dus een 4x4 en wat voor wielen staat ie nu op ? |
eeh die dichte audi wielen.. lijkt wat op de amg wielen/rh type in 14 of 15 inch
kan heel goed zijn dat dit de OEM wielen zijn.. jazeker is het een 4x4... |
All times are GMT +1. The time now is 19:49. |