Herbie Fully Loaded als drive-in bioscoop???
As. zomer komt er weer een Herbie film in de bioscoop, en nu lijkt het ons leuk om daar een drive-in bioscoop van te maken. Ik maak er een poll van om te kunnen schatten hoeveel auto's er ongeveer zullen komen, en of het dan wel zin heeft om dit te gaan organiseren.
Groeten, Sander |
In de titel staat DIVE-in bioscoop...
zeik mode off :p;) |
Verrek ja. Het moet dus drive zij he?
En het is trouwens in de omgeving van Veenendaal. Greets, Sander |
op zich erg goed, is denk ik 1,5 uurtje rijden,... ben beneiuwdd :p
|
Doen! Lijkt me best leuk!
|
lijkt me wel lache zo'n film
euhm trouwens ik ben watergekoeld mag ik dan ook komen? Ik vraag het maar even voor de zekerheid? |
@sander; ZEER goed idee!! Vooral omdat het omgeving veenendaal is, haha!
Count me in! Denk dat het dan wel de broer van herbie wordt waar ik mee kom; de ponton.... |
Ponton zijn cooool
sabine, heb je een sedan ponton? Of heb je die caravan versie of hoe dat ook mag heten... |
Deze is het... met een kont.. Je hebt ook de fastback met een schuin aflopende achterkant, je hebt de squareback, een stationuitvoering en je hebt de notchback en die heb ik. :) |
Lijkt me gaaf! Zal wel watergekoeld komen... als dat mag. Anders even regelen...heel lief aankijken...van mijn vriend.
|
Hey heb je een vriend? Met aircooler?????
|
Ja. En je kent hem denk ik niet, maar ziet hem vanzelf wel. Op een van de meetings.
|
he je houdt het wel spannend zeg!! nou plezier/succes ermee! (lijkt wel een nieuwe auto)
Okee back ontopic! |
zal ff kijken of ik een kameraad van me kan meenemen met zijn luchtkoeler de nieuwe herbie wil ik wel zien de vorige 4 heb ik al thuis liggen op DVD
|
Waterkokers zijn natuurlijk ook welkom, maar die moeten wel achteraan staan :biggrin: ;)
Het is nog even wachten op een reactie van de Cinemec, maar een locatie is voor het uitzoeken. Groeten, Sander |
Ik zie dat je je Ponton al aardig verfraaid hebt Sabine. Ziet er goed uit!
Nou nog verlagen... Groeten, Sander |
oke maar zet me dan niet achter een bus neer, anders zie ik zo weinig he
|
ziet er idd goed uit die ponton
ben er gisterenavond ff wezen en echt nette auto |
Zo, effe een update.
De drive-in gaat niet door ivm de kosten die daar aan zitten, maar er zal wel een premiere voor ons als (oa.) keverrijders gehouden worden. Als het goed is krijgen wij de film een week eerder te zien dan dat hij uit komt. De datum zal 2 of 9 Juli zijn, maar dat is nog even afwachten. Er zullen wat auto's binnen staan, en we hebben een parkeerplaats voor alleen aircoolers, en de andere auto's komen op de andere parking te staan :D Eind deze week weet ik meer. Greets, Sander |
He Sander,
heb je al een plekje voor ons gereserveerd binnen?? :wink: |
All times are GMT +1. The time now is 19:33. |