Taylor is gevonden
voor degenen die wisten dat ie uberhaupt kwijt was........
Hij's veilig in engeland met de rallye.... |
Zoiets zou mij nooit lukken. Lucky bastard.
|
Gelukkig maar! Ik vreesde idd het ergste!
|
Hoezo zou jou dat niet lukken? Wij hebben dat ding al verder gereden dan Mr. Ramsauer en dat ging ook goed :)
|
duh... met kans op een minimale controle, maar van het vaste land , naar engeland.... ik zou het in me broek doen
|
Dat deed hij op het laatst ook, toen hij bij mij wegging zaterdagmorgen, zat toch nog behoorlijk over de Engelse douane in...
|
Cool Nynenmans leeft ook nog ...
Ff terugmailen joh :) Hoop dat ze m ook makkelijk verschepen voor m ... |
Quote:
Ben er nog niet uit. |
waar hebben we het over?
|
Quote:
Over de shortfront. |
Is hij met die Rallye op de boot gegaan ofzo? Hoe gaat hij die auto nu eigenlijk op USA kenteken krijgen?
|
Net zo als dat jij een auto uit duitsland op kenteken krijgt. importeren testen.
|
er zitten in de US nog wat meer haken en ogen aan natuurlijk, maar hij heeft eindelijk iemand gevonden die zegt het te kunnen doen voor 'm
|
is dat soms iemand die de rallye van rallyeruud gekocht heeft met een digifiz erin ?
|
nee
|
duidelijk :-)
Maar in Ami-land gelden er toch overal weer andere regels. Hot-rodders zijn daar ook striet-legal.. toch? Nuja: 't is een groot stuk land, met ongelofelijke 'morrons' aan de top (zwarte-nekkert, bush,. alleen de naam al!?) |
Er zijn nooit originele Rallye's (of Syncro Golfjes) in Amerika verkocht dus is het moeilijk om er een op kenteken te krijgen.
|
All times are GMT +1. The time now is 08:04. |