Recaro mk2, Snowflakes, Quartett enz. - Goedkoop!
Zo als de titel al zegt heb ik nog wat spul wat mij in de weg begint te liggen.
Recaro interieur golf mk2 - Verkocht! Golf 2 stuurtje, goede staat geen beschadigingen. - €25 of een goed bod: Avus snowflakes 14inch/6j - €150 of een goed bod: Moeten nog opgemaakt worden, zijn verder wel recht. Quartett voorbumper, wielkastverbreders en sideskirts - €100 Gereserveerd! zijn in redelijke staat, zal vast wat steenslag op zitten en is vroeger ooit rood geweest, wielkastverbreders zitten wat scheurtjes in van het verwijderen, maar valt waarschijnlijk niet op als ze op de auto zitten. (achterbumper is al weg) Golf 1 koplampen met kruis - Verkocht!: Ergens belang bij stuur een Pb'tje of email naar: lefferts (a) gmail . com |
PB wat betreft de Recaro's
|
Quote:
Heb nog niks ontvangen :D |
Jawel hoor :)
|
Quote:
Pb terug gestuurd ;) |
verkoopregels lezen.
Quote:
|
Quote:
Liever via pb, maar omdat het moet, groningen :thumbup: |
Recaro's zijn gereserveerd :thumbup:
|
Quote:
:rolleyes: zijn de regels |
Heb het inmiddels vermeld, ook maar even in het profiel gezet voor het gemak dan.
|
prima, bedankt
|
Recaro's zijn gereserveerd.
Golf 2 stuur en golf 1 koplampen zijn verkocht. Tevens up :thumbup: |
Recaro's zijn afgehaald!
Up voor de overige delen :thumbup: |
wil de bumper, sideskirts en randen wel hebben.
kom echter uit limburg en wil het graag combineren met een andere rit ( waarschijnlijk over twee of drie weken ) aanbetaling is mogelijk indien gewenst gelieve pm om wat af te spreken ( liefst telefonisch ipv telkens mailen ) |
Quote:
Pm komt eraan met nummer, bel me morgen ofzo maar. Is geen probleem als het over een paar week is ;) |
Upje voor de velgen :thumbup:
|
Up :thumbup:
Stuur was geen belang meer voor, mag weg voor een klein prijsje+verzendkosten. |
All times are GMT +1. The time now is 13:09. |