Golf VR6 Syncro Variant
http://link.marktplaats.nl/377276157
BRRRR wat een geile auto... HELEMAAL mijn smaak!!! en voor een zeer mooie prijs als ik het geld eens kon missen............... |
Geil? Niet echt een topper wat design betreft.
Bruut vind ik een beter woord :tongue: |
Een 95er met rechthoekige knipperlicht in de zijschermen?
mmmmmmmm |
Quote:
En een antenne op het dak plus een antennegat in het linkervoorscherm ;) |
Quote:
dat hadden bijna alle golfjes hoor , en rechthoekig knipperlicht kan idd ook 95 is een overgangsjaar :thumbup: |
Ik vind hem ook niet zo heel mooi kwa design.
En ik vind die zandzuiger onder de motorkap ook niet geweldig passen bij die auto. |
toch is zoiets helemaal mijn ding
en idd is bruut misschien een beter woord ervoor:) |
Quote:
Ik kan je uit eigen ervaring (heb zelf een ''gewone'' 5 drs Golf Vr6 syncro gehad 97-DD-PT,nu helaas gestolen :rolleyes: ) zeggen dat dit idd BRUUT is ja :D ach en die ''zandzuiger'' was toendertijd (2002 ongeveer) wel leuk voor de sound.....maar hedendaags idd jammer dat deze erop zit.maar dit is vervangbaar ;) Gave en niet allerdaagse ''familydaily'' in ieder geval :thumbup: |
het blijft slecht dat sommige mensen te bedondert zijn zelf geld neer te tellen voor zoiets moois en emotioneel waardevols!!!!
de prijs van deze vind ik ook niet verkeerd trouwens. 2 maanden geleden was hij nog €1000,- duurder |
Quote:
een antennegat in het linkervoorscherm is standaard :D :D als er geen gat zit is er iets aan de hand (geweest) |
Quote:
Ovale knipperlichten zaten er echt al eerder in dan 95 hoor, dit 'ziet' er toch niet zuiver uit. |
ik snap de fus over de knippers niet...
wat maakt dat niet zuiver aan het ding :confused: |
Quote:
idd mischien keer scherm vervangen .voor een deukje ofzo. gewoon goed kijken of hij geen schade heeft gehad. zo kun je altijd wel wat vinden. :confused: is gewoon super deze combi auto en motor. en eens wat anders vind ik :) |
Quote:
Ovale knipperlichten heb je vanaf najaar 1995. |
Ik wil nog wel eens zo'n ding bezitten ..........alleen krijg ik de vrouw niet zover om haar golf te verkopen in ruil voor zo'n ding !
|
Sjieke kleur, en hoeveel golfjes drie hebben de voorste spatborden niet vervangen vanwege de welbekende roestduivel?? Zegt toch niets. Nette basis, en wat ik het allermooiste vind van die Synchro's is dat als je ze verlaagd dat het camber achter zo heerlijk komt te staan, lekkere 17 incher s schuin naar binnen monteren.... ach laat ik maat stoppen want straks ga ik nog een bod doen ook
|
All times are GMT +1. The time now is 19:59. |