VW Golf Cabrio 1 1980 Automaat
Bij deze bied ik mijn Cabbie aan,
Ik heb hem aangeschaft zo'n 2 maanden geleden maar het is niets voor mij. Ik ben en blijf een Honda man en ga door met mijn Honda Prelude vtec die ik al vele jaren in mijn bezit heb. De Golf - Wit. - Automaat (3-traps) schakeld heel soepel. - RF-blok 72 pk. - Wegenbelasting vrij & 1X per 2jaar APK. - Stoffen interieur met wat gebruikers plekjes. - Mooie stoffen kap met hier en daar nieuwe dakrubbers - 2 sets wielen, 1 set staal voor de winter en 1 set Borbet T. Borbet T velgen 14inch 4x 100 195/40R14 - Auto staat op een schroefset! - Nieuwe remmerij achter (trommels origineel). - Nieuwe uitlaat na de voorpijp t/m eindemper incl rubbers. - Heldere acherlichten. - Heldere koplampen. - BBS kit rondom! - Nieuwe accu. - 2 Dikke JBL houdeplank speakers. Auto heeft wat krasjes en wat roestplekjes, voor een wagen van 30jaar oud valt het reuze mee. Wanneer de auto stilstaat en het waait incl regent hard wil er wel is wat water a/d bijrijderskant naar binnenkomen. Vraagggg prijs € 1750,- Groeten Mario |
fotos?
|
|
Alsjeblieft ;-)
Owja, Emblaim loze grill en een leuk klein sportstuurtje zit erop. Verzekering is € 11,- per maand!!!!!!! |
Ruilen mag ook!
:thumbup: Bye the way,
Hij mag ook ingeruild worden. - VW Golf 1 (geen cabrio, 3 of 5 deurs). - VW Golf 2 zolang het maar geen snel ding is. - VW Polo model voor de 6N. - VW Polo (6N of een MK3, 3 of 5 deurs). Het moet een auto zijn voor woon werk verkeer en waar boodschappen mee gedaan kan worden. Ook wel belangrijk dat me maatjes mee kunnen :cool: Wie o Wie?!?!?!?!?! :tongue: :D :redface: :cool: :rolleyes: :thumbup: :) |
UP! Koopje jongens!!!!!!
|
Kick
|
Up!
|
waar te bewonderen?
|
In Rotterdam aankomend weekend heb ik de tijd. Deze week ben ik overal en nergens door mijn werk.
Mocht iemand interesse hebben ben ik te bereiken op: 06-51572019 Gr Mario |
Kick!!!!
|
Donderdagmorgen UP! :)
|
:tongue: :thumbup: Bye the way,
Hij mag ook ingeruild worden. - VW Golf 1 (geen cabrio, 3 of 5 deurs). - VW Golf 2 zolang het maar geen snel ding is. - VW Polo model voor de 6N. - VW Polo (6N of een MK3, 3 of 5 deurs). Het moet een auto zijn voor woon werk verkeer en waar boodschappen mee gedaan kan worden. Ook wel belangrijk dat me maatjes mee kunnen Wie o Wie?!?!?!?!?! |
Ik heb nog wel een swift van 95 staan, met nieuwe apk nieuwe remmen rondom etc etc
|
Perfect!!
Morgen tijd? |
Mario, doe even een pm met je e-mail adres
Dan heb ik foto's voor je en meer informatie etc Groetjes |
Kick
|
je hebt hier een een propere cabrio schrijf hem uit en zet hem in de garaasj ;) :thumbup:
|
I know maar het komt nu niet uit. Ik heb de ruimte niet om hem te stallen en heb al een Prelude om voor te zorgen.
Het is een kick wagentje serieus waar, hoogstwaarschijnlijk kan ik vrijdag iemand er blij mee maken zo niet blijft hij te koop staan. greetz & thanks!!! |
Lock, SOLD!!!
Greetz Mario |
All times are GMT +1. The time now is 20:41. |