nieuwe golf 1
Omdat ik alles een beetje verneukt heb met men vorig topic zal ik hier het maar eens te goei doen e
mooi proper golf 1neke 1.1 rabbit kunne kope voor een slordige 2000 eurosss in de locale garage ier vlakbij Hij heeft 60 000 echte kilometers erop staan een perfecte kas geen roest en een perfect interieur laat de lensos en verlaging maar aanrukken ook zal ik hem helemaal van chrome voorzien ,sierlijsten dorpels spiegels grillijsten bumpers etc etc kijkt vooral is ne keer wa ge der van vind! :D |
In je andere topic zei ik al dat het een schoon wagentje is, maar te veel chroom zal denk ik niet zo mooi zijn in combinatie met de kleur. Maar dat is alleen mijn mening en laat je daar vooral niet door tegenhouden!
|
Quote:
ik dacht juist dat het echt een vette combinatie ging zijn we zulle het weten als de eerste onderdelen geleverd zijn e :crackpipe :dance: |
heb jij geluk je was mijn broer net voor voor deze nette golf 1
hij was net verkocht toen hij belde succes met je project |
Quote:
ja kwas al lang op zoek naar een nieuwe golf 1 die van mij ware al fameus wa koste aan om hem weer door de keuring te krijge,heb deze de dag na dadat hij der savond op stond gekocht in de ochtend,kwist dathij direct weg ging zijntog geexuzeert e :D |
Ziet er zeker netjes uit.
strakke wagen, kende wat moois van maken. chroom is indd even afwachten hoe dat staat! |
veel tuning plezier t'yarzke vind dien mk2 precies ook wel netjes :D
|
ziet er zekers goed uit
|
Quote:
:( |
Quote:
ah den danos maakt da mee |
Ik lees net dat de auto in de verkoop gaat en dat al na 2 weken? Dat is wel heel rap.
Miskoop geweest? |
Denk dat het geen miskoop is geweest, er word nu 1500 euro extra gevraagd.
Dus leuk zakcentje voor een andere te halen. |
All times are GMT +1. The time now is 17:51. |