![]() |
1970 Spaar kever PROJECT AT bak. € 450
Hierbij zet ik mijn kever project te koop.
Het gaat om een 70er spaarkever, met smalle bumpertjes, half hemeltje en werk. het is een origineel nederlandse auto, en voor zn leeftijd relatief hard, hij heeft natuurlijk wel echt zn plekken, en juist daarom doe ik em weg, ik wil het graag zelf doen, maar heb de tijd nu niet, en mijn stalling dreig ik kwijt te raken, de meest interesante dingen aan deze auto zijn: - Lange AT versnellingsbak. - Omgebouwd naar 12 volt - Geen schelpjes of oortjes, helemaal strak. - smalle bumpertjes. (evt 2 extra) - one piece windows Vervelend is: - voorstoelen ontbreken. - deuren zijn slecht - banden bak is slecht (maar daarom wel makkelijker om te bouwen naar oud type, moet toch vervangen worden) Prijs: € 450, deze prijs heb ik er twee jaar geleden ook voor betaald. |
Bak los te koop?
|
Zou je ook een paar foto's kunnen plaatsen?
|
hierbij wat fotos,
jammer genoeg moet ik er echt vanaf, ik raak namelijk zeer zeker mijn stalling kwijt, en ik kan er niet voor die tijd aan bezig. ![]() ![]() ![]() |
is het niks voor remco hij had het laatst met mijn der over dat hij een kever zoekt als het goed is ken jij hem ook ;)
|
Quote:
Klopt, maar remco zoekt er volgens mij een met minder werk, en het liefst met apk... |
All times are GMT +1. The time now is 21:32. |