opslag + montage winterbanden
wanneer zetten jullie de auto op winterbanden,
ik ga pas over als het echt koud begint te worden, als de dagtemperaturen niet meer boven 7 graden uitkomen wat zijn de gangbare prijzen voor de en montage plus opslag van de wielen??? |
ik heb gisteren voor men BMW 4 winterbandjes laten leggen.
73€ per band. banden maat :205 65 15 Merk ; Minerva |
Quote:
ik neem aan dat je banden € 73.-- per stuk kosten? Ik bedoelde voor he tomwisselen van zomer naar winterbanden, en de opslag van de wielen die niet gebruikt worden |
Om geen antwoord te geven op je vraag :D
Vind het zonde van het geld ! Koop er liever een licht gewicht krikje en een momentratel voor ! Ik koop altijd een fles met banden lotion en spray ze helemaal rondom in en leg ze plat in de schuur met een doek er op en kreeg laatst een folder van vw in de bus dat ze geweldige bandenhoezen voor 2 of 3 tientjes te koop hadden. Ziet het er nog cool uit ook. |
Heb ze lekker droog bij me vader op zolder in de schuur liggen... Wissel ze ook zelf, ideaal met extra setje winterbanden op staal te hebben...
Wel duur trouwens die minerva banden, heb toevallig prijs opgaaf gekregen 2 weken terug bij bedrijf uit doetinchem voor 60euro incl opleggen alles. Ook minerva maar dan in 195/65/15... |
hier Goodyear Ultragrip 7 195/65R15 a € 57.-- ex montage en balanceren, ook op stalen velgen die ik laten stralen en zelf heb afgelakt
|
Heb wel minerva zomerbanden, maar als winterband durf ik het niet aan. Zomerbanden zijn leuk, maar met nattigheid moet je er toch wel iets rekening mee houden. ipv normaal 80 een bocht om nu met 70-75km... Als winterband geen vertrouwen in.
Heb me mooi setje ultragrip 7 gekozen. |
Quote:
Idd sorry mijn banden kosten 73€/stuk. Opslag heb ik hier zelf in men garage + nog 4 sets van kameraden die hier staan. Ik kan geen geld uit geven om ergens banden te laten liggen. Owja heb ook wel 2 sets velgen zodat ik niet steeds de banden zelf hoef te wissellen. Ik gebruik al enkele jaren minerva banden, zowel zomer als winter en ben er best over te spreken. Prijs/kwaliteit vind ik het netjes. Maar je moet idd een beetje rekening houden met het weer, maar dat moet ik met de BMW sowieso, is een 2.5L 6Cyl 24klepper met 190pk op de achterwielen. :D |
normale prijzen voor het wisselen varieren nogal
losse banden incl opslag tussen 65-90euro complete set incl opslag tussen 50 en 75 euro bij de meeste bedrijven word er geen opslagkosten verwerkt, dit zit in de prijs van het wisselen verwerkt |
All times are GMT +1. The time now is 23:13. |