hoppers golf 2 gti 1984
Eey allemaal, sinds kort heb ik dus mijn droom otoke hehe ne golf 2 1984 gti :lol:
Voor degene dat denken dat ik niet meer voortdoe aan men golfkes 1 gti die hebben het fout deze moet afzijn tegen worthersee 2011 :blush: Enigste nadeel is dat het eentje is zonder opedak maja sé - Golf 2 gti - 1800 8v - Bouwjaar 1984 inchschreven in 1985 - De kleur is atlasgrau - geen open dak - motor draait niet Plannen: - Eerst en vooral: wielbogen bumpers voorgrill lichten logo's klinken eraf halen en interieur eruit halen. - De wagen afstomen en grondig kuisen en is goed polieren. - Motor terug doen draaien ga plezant worden hehe. - Laten keuren als oldtimer. - Eens dat hij gekeurd is als oldtimer gaat hij volledig uiteen, alles herlakken. - En andere motor erin wordt verassingske hehe - En zoveel mogelijk stukken dat ik nog kan vinden nieuw erop é Wat hebben we al of wat hebben we al besteld: - nieuwe motor - 8 nieuw wielbogen setje oem en setje replica - nieuw voorgrill - nieuw logo's rond om rond - nieuw verstralers hella - nieuw koplampen - nieuw vdo metertjes - nieuw remschijven, blokken en wiellagers rond om rond - happich klapruitjes - nieuw bumpers voor + achter voorlopig nog vanwezel ( orgineel zijn onderweg ) - votex middenconsolen - oem radioke - ander dashboard - nieuw stikkers voor kofferklep en zijkant van de wagen - nieuwe waterafvoerbak - Ander vloermat - schroefkit ap is besteld - interieur moet ik nog kopen maar zal ik wss dees week hebben. ( wss recaros van de jaren 86 ) - bbs stuurtje zwart leer Zo aangekocht Ander wieltjes hehe voorste is gwn om makelijker te sturen aangezien de motor nog niet draait :lol: den deze gaan we in ere houde zennee :wub: Wie kan mij zeggen ofdat dit origineel is ofniet? Nieuw remmekes en lagerkes nieuw bumperkes spypicje van interieur origineel interieur ga ik ook probere redde maar ik zit persoonlijk zelf liever in recaro's :lol: logo's, voorgrill, koplampen, verstralers, onderlip, waterafvoerbak, 4 wielbogen, nieuw sloten rond om rond, ap schroefkitje, ander daschboard zijn onderweg foto's volgen :blush: grtz hopper |
Aangzien dat de motor al paar jaar stil stond hebben we maar ineens olie en oliefilter veranderd en alles van de ontsteking vervangen.
Vandaag kreeg ik telefoontje dat er een pakketje lag te wachten dus ikke rap uit men bed men camionet ingesprongen en jaja daar lag men doos hehe :wink: De doos in men camionetje :wink: Waterafvoerbakje. De logokes en het radio afdekplaatje. De biesekes voor als ik ooit eens rode of blauwe bieskes in men bumpers wil :lol: De blauwe :mrgreen: De rode. Grilleke voor onder de voorbumper. Hier ziede het gti logoke en het vw logkes ook nog op voor in de grill en de verstrelakers en de koplampen. Ap schroefkitje is ook al binnen hiervan zal ik vanavond of morgen eens fotoke pakken. Wat verwacht ik nu nog: Nieuw: Oem grill met verstralers met rood bieseke Oem grill zonder verstralers met rood bieske Oem voor en achterbumper Oem wielbogen Stikkersetje rond om rond grijs Sloten voor de deuren koffer en motorkap enzo Waterreservoir bakje Remvloeistofreservoir happich klapruitjes nieuw Zwarte hoedeplank Andere radio want die dat ik gekocht had voor mijn 89 gti is te nieuw :D Maar deze gaat niet weg. Voila dit was het voor vandaag, Ik zal dees weekend eens wat foto's nemen van de gedane werken. Interieur is er volledig uit buiten de dakhemel en het dashboard, de vloer is al eens gepolierd en de vloermat zeer grondig gereinigd. |
Mooie gti en goeie plannen!
|
Ziet er goed uit! Hou er wel rekening mee dat niet elke Nederlander de Vlaamse woorden / benamingen kan volgen ;)
Bijvoorbeeld: camionetje :confused: |
Quote:
camionetje = bestelwagen hehe ik zal er rekening mee houden :D |
alle onderdelen nieuw, toe maar!
Het Vlaams vind ik wel een mooi taaltje |
Quote:
Dat heeft idd wel iets é hehe |
Quote:
Hahah mooi joh. Ik zat inderdaad ook al te denken wat is dat nou voor woord. Dacht eerst aan ochtendjas ofzo:P :screwy: |
Quote:
Ik zal in het vervolg de moeilijke woorden er van tussen laten ze :D Alé toch de vlaamse woorden hehe |
Dat ziet er allemaal netjes uit :thumbup: leuke gti :)
|
dit gaat zeker goedkomen, zoals aan je spullen te zien wordt het zeker een mooie! :thumbup:
|
Zo, dat is in ene een lading moi nieuw spul, goed bezig, word vast een bom van een mk2!
|
en dat je het uberhaubt kan vinden zeg!! erg top ik blijf dit volgen
|
Leuk om te zien dit!
Maare, vertel eens waar je dit vandaan hebt? |
Quote:
vw-wobshop :) |
Die logo's in de zijschermen zitten in mijn 1986'er ook in.
Orgineel zo geleverd bij mijn model. :thumbup: Netjes bezig. |
Heb gekeken op die site, maar staan er niet op!
Hoor graag waar je ze ziet staan! |
Quote:
nope idd staan er niet op maar moet je gwn vragen ;) |
En hoe gaat het met dit project?
|
All times are GMT +1. The time now is 06:16. |