![]() |
RH Cup velgen 16" 4x100
Bij deze verkoop ik mijn RH cup velgen. Ze hebben een tijdje onder mijn volf 3 gelegen maar mijn oog is gevallen op een set borbet A dus dan maken deze plaats.
![]() ![]() ![]() Voor liggen pas nieuwe Toyo proxis op, die gaan dus nog een tijdje mee. Achter liggen Pirelli Zero Nero's erop met genoeg profiel voor makkelijk 1 a 2 zomers mee te rijden. :D (bandenmaat staat op de laatste foto). Velgen hebben helaas wel wat stoeprandschade, geen dingen die niet te verhelpen zijn en velgen zijn absoluut kaarsrecht :tongue: Mijn richtprijs is zo rond de €350 --> €300!!! :thumbup: |
Up
|
up
|
Prijsverlaging. 400€, zitten voor nieuwe banden op ter waarde van 90€ p.s.
|
350€, leuk setje, misschien voor de winter of onder de polo? Ze zijn het waard.
|
het is dat je zo ver weg woont anders waren ze nu verkocht geweest.
|
Ja tegen dat probleem ben ik ook vaak aan gelopen... Wil ze toch wel graag van de auto af halen, heb zelf een setje gezien die ik in plaats van deze wat ik nou heb ga halen maarja, dan moet ik ze eerst verkopen. :(
|
Niemand interesse in een leuk setje cupvelgen? Bieden kan altijd, als het maar respectvol blijft. :thumbup:
|
omhoog dan maar
|
up
|
up
|
Setje gaat morgen van de auto af ivm aankomende sneeuw :thumbup:
|
Inruil mogelijk?
|
Quote:
Ligt eraan of het iets interessants is. Heb een paar sets velgen op het oog maar kan nog vanalles worden. Wat heb je dan liggen? |
velgen liggen lekker warm binnen :D
|
Rijdt momenteel op wintervelgen. Wilde graag voor de zomer deze velgen weghebben. Zie erna uit om nieuwe velgen aan te schaffen. Iemand die mij van deze velgen afhelpt?
|
up
|
|
weekend up
|
up
|
All times are GMT +1. The time now is 22:45. |