Golf 1 in Gulf Kleuren.
Jongs!
Mijn GOLF 1 is tekoop! Auto staat in GULF kleuren, en tsja wat moet je verder zeggen over een GOLF 1? Auto staat op LM velgen, nu met kuipstoelen maar er kan een compleet interieur in. Prijs: 1250 euro of goed bod. |
Quote:
|
Whahaha, ik weet niet eens wat voor soort LM velgen het zijn, laat staan de bandenmaat, ET waarde, en de steek zal dan wel 4x100 zijn.. :)
Tsja, en wat is er te vertellen over een GOLF 1?! Kom kijken als je belang hebt! |
Km-stand
APK vervaldatum Motorinhoud Bouwjaar Eventuele slechte punten Plaats waar te bezichtigen Ik noem maar even iets op |
Quote:
Je wilt de rotzooi toch verkopen? Had je op Marktplaats ook al een mailtje gestuurd en kreeg daar ook al een antwoord waaruit bleek dat je je liever helemaal geen moeite doet... :screwy: |
Quote:
we hebben hier duidelijke spelregels. begrijpend regels lezen is al lastig merk ik. vermeld zaken zoals motor inhoud, bouwjaar...MAW WEES DUIDELIJK! |
voor een klein stukje beeld van de auto die met 22 er op even voor de duidelijk heid :D apk tot mijn verjaardag volgend jaar :D |
top advertentie ik weet gelijk alles
|
Ik heb het golfje van dicht bij mogen aanschouwen en tis echt een leuk ding en best strak gerold !
|
Voertuig
Kenteken Voertuigsoort personenauto Merk Handelsbenaming Brandstof Benzine Vervaldatum APK Overzicht Datum aanvang tenaamstelling 07-08-2010 BPM € 0 Motorrijtuigenbelasting Opvragen Motorrijtuigenbelasting WAM verzekerd geregistreerd Ja Uitvoering Omschrijving van de inrichting Niet geregistreerd Aantal zitplaatsen Niet geregistreerd Aantal staanplaatsen N.v.t. Kleur(en) WIT Motor Brandstof Benzine Aantal cilinders 4 Cilinderinhoud Niet geregistreerd Vermogen Niet geregistreerd Vermogen (brom/snorfiets) N.v.t. Maximale constructiesnelheid (brom/snorfiets) N.v.t. Massa & laadvermogen Massa leeg voertuig 764 kg Laadvermogen N.v.t. Toegestane maximum massa voertuig Niet geregistreerd Massa rijklaar Niet geregistreerd Aanhangwagen Maximum te trekken massa: - ongeremd 0 kg - geremd 0 kg - oplegger geremd N.v.t. - autonoom geremd N.v.t. - middenas geremd N.v.t. Datum eerste toelating Datum aanvang laatste tenaamstelling 07-08-2010 Datum eerste afgifte Nederland 19-05-1983 Wacht op keuren Nee Catalogusprijs Geregistreerd als gestolen Nee alles natuurlijk van en volgens www.rdw.nl |
Jongs, maak je niet druk hij is vannavond al verkocht! En dat met volgens jullie zo'n geweldig slechte advertentie....
Dit is gewoon een Standaard golf 1, die je moet komen bekijken... En dat heeft iemand gedaan, en gekocht. Deze kan opslot. |
D'r zijn gewoon bepaalde regels die 't makkelijker en duidelijker maken...
Zal volgende keer als ik word aangehouden ook tegen de agent zeggen dat ie niet zo moet lopen zeiken, 't ging toch goed. :rolleyes: |
All times are GMT +1. The time now is 00:51. |