Volksforum.com

Volksforum.com (https://www.volksforum.com/forum/index.php)
-   Archief (https://www.volksforum.com/forum/forumdisplay.php?f=74)
-   -   Golf 1 in Gulf Kleuren. (https://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=76869)

Fryslan 25-10-2010 22:26

Golf 1 in Gulf Kleuren.

Jongs!

Mijn GOLF 1 is tekoop!

Auto staat in GULF kleuren, en tsja wat moet je verder zeggen over een GOLF 1? Auto staat op LM velgen, nu met kuipstoelen maar er kan een compleet interieur in.

Prijs: 1250 euro of goed bod.

Richard 26-10-2010 15:36

Quote:
Gebruiksaanwijzing en spelregels advertenties

--------------------------------------------------------------------------------
Gebruiksaanwijzing en spelregels advertenties

Bij het plaatsen van een advertentie of een reactie ga je akkoord met de volgende regels;

Spelregels voor verkopers:
•Zet in het onderwerp om welk type auto het gaat.
Bijvoorbeeld: Golf II /Type 2 spijlbus, 4-deurs interieur.
•Er moet een (vraag)prijs vermeld worden. Advertenties zonder prijs worden zonder pardon verwijderd.
•Artikelen moeten met VAG (VW, Audi, Porsche etc.) te maken hebben.
•Zorg dat in je profiel je woonplaats is vermeld, of dat dit in je advertentie staat Ook dit is verplicht.
•Geen bedrijfsreclame. Meld je hiervoor bij de beheerders.
•Wees duidelijk. Geef zaken als ET-waarde, steek en ander zaken door in je bericht.•De plaatser is verantwoordelijk voor de telefoonnummers die hij/zij opgeeft.
•Het is toegestaan een advertentie één maal per dag omhoog te halen ("uppen"), mits je die dag nog niet gepost hebt in je advertentie.
Bij meerdere ‘up posts’ per dag, zullen alle ‘up posts’ van die dag worden verwijderd.
•Alle replies die niets met het eerste bericht te maken hebben en de reacties daarop
worden verwijderd.
•Berichten als ‘je hebt PM of mail’ zijn overbodig en niet gewenst. Deze zullen dan
ook verwijderd worden zonder aankondiging.
•Geef het door als het product verkocht is.
•Links naar advertenties op MP, eBay of andere sites worden niet gewaardeerd. Een beetje moeite doen is wel zo netjes.•Indien de regels niet nageleefd worden is de beheerder gemachtigd een advertentie zonder aankondiging te verplaatsen,sluiten of zelfs te verwijderen.

Tips voor verkopers:
•Gebruik de koppelingen onderaan je bericht om mensen contact met je op te laten nemen.
Wijs ze daar ook op.
•Plaats duidelijke foto's van hetgeen je aanbiedt.
•Geeft de mogelijkheden van verzending of ophalen aan.
•Houdt je advertentie overzichtelijk door eerdere ‘up posts’ zelf te verwijderen.
•Vraag moderators om je topic op te schonen indien jij van mening bent dat dat nodig is.

Spelregels voor kopers:
•Commentaar op de vraagprijs is niet gewenst, je bent niet verplicht iets te kopen.
Commentaar op of over de (vraag)prijs wordt zonder pardon verwijderd.
•Reageer alleen als je interesse hebt in hetgeen aangeboden wordt. Het technische forum
is voor alle vragen en/of opmerkingen.
•Alle reply’s die niets met het eerste bericht te maken hebben en de reacties daarop
worden verwijderd.
•Berichten als ‘je hebt PM of mail’ zijn overbodig en niet gewenst. Deze zullen dan
ook verwijderd worden zonder aankondiging.

Het Volksforum team behoudt zich het recht voor kopers en of verkopers die zich niet aan de
spelregels houden de toegang tot deze website te ontzeggen.
:rolleyes:

Fryslan 26-10-2010 17:18

Whahaha, ik weet niet eens wat voor soort LM velgen het zijn, laat staan de bandenmaat, ET waarde, en de steek zal dan wel 4x100 zijn.. :)

Tsja, en wat is er te vertellen over een GOLF 1?! Kom kijken als je belang hebt!

ErikvanBilsen 26-10-2010 17:22

Km-stand
APK vervaldatum
Motorinhoud
Bouwjaar
Eventuele slechte punten
Plaats waar te bezichtigen

Ik noem maar even iets op

breadfan83 26-10-2010 17:28

Quote:
Originally Posted by Fryslan
Whahaha, ik weet niet eens wat voor soort LM velgen het zijn, laat staan de bandenmaat, ET waarde, en de steek zal dan wel 4x100 zijn.. :)

Tsja, en wat is er te vertellen over een GOLF 1?! Kom kijken als je belang hebt!

Je wilt de rotzooi toch verkopen?
Had je op Marktplaats ook al een mailtje gestuurd en kreeg daar ook al een antwoord waaruit bleek dat je je liever helemaal geen moeite doet... :screwy:

Richard 26-10-2010 17:34

Quote:
Originally Posted by Fryslan

we hebben hier duidelijke spelregels.
begrijpend regels lezen is al lastig merk ik.

vermeld zaken zoals motor inhoud, bouwjaar...MAW WEES DUIDELIJK!

Alberto 26-10-2010 17:36

voor een klein stukje beeld van de auto
die met 22 er op even voor de duidelijk heid :D

apk tot mijn verjaardag volgend jaar :D

donuts 27-10-2010 12:32

top advertentie ik weet gelijk alles

The Clauw 27-10-2010 12:51

Ik heb het golfje van dicht bij mogen aanschouwen en tis echt een leuk ding en best strak gerold !

maniacmark 27-10-2010 18:42

Voertuig
Kenteken
Voertuigsoort personenauto
Merk
Handelsbenaming
Brandstof Benzine
Vervaldatum APK
Overzicht
Datum aanvang tenaamstelling 07-08-2010

BPM € 0
Motorrijtuigenbelasting Opvragen Motorrijtuigenbelasting
WAM verzekerd geregistreerd Ja

Uitvoering
Omschrijving van de inrichting Niet geregistreerd
Aantal zitplaatsen Niet geregistreerd
Aantal staanplaatsen N.v.t.
Kleur(en) WIT
Motor
Brandstof Benzine
Aantal cilinders 4
Cilinderinhoud Niet geregistreerd
Vermogen Niet geregistreerd
Vermogen (brom/snorfiets) N.v.t.
Maximale constructiesnelheid (brom/snorfiets) N.v.t.
Massa & laadvermogen
Massa leeg voertuig 764 kg
Laadvermogen N.v.t.
Toegestane maximum massa voertuig Niet geregistreerd
Massa rijklaar Niet geregistreerd
Aanhangwagen
Maximum te trekken massa:
- ongeremd 0 kg
- geremd 0 kg
- oplegger geremd N.v.t.
- autonoom geremd N.v.t.
- middenas geremd N.v.t.

Datum eerste toelating
Datum aanvang laatste tenaamstelling 07-08-2010
Datum eerste afgifte Nederland 19-05-1983
Wacht op keuren Nee
Catalogusprijs
Geregistreerd als gestolen Nee

alles natuurlijk van en volgens www.rdw.nl

Fryslan 27-10-2010 21:57

Jongs, maak je niet druk hij is vannavond al verkocht! En dat met volgens jullie zo'n geweldig slechte advertentie....

Dit is gewoon een Standaard golf 1, die je moet komen bekijken... En dat heeft iemand gedaan, en gekocht.

Deze kan opslot.

breadfan83 27-10-2010 22:02

D'r zijn gewoon bepaalde regels die 't makkelijker en duidelijker maken...

Zal volgende keer als ik word aangehouden ook tegen de agent zeggen dat ie niet zo moet lopen zeiken, 't ging toch goed. :rolleyes:

All times are GMT +1. The time now is 00:51.