Vw Type3 1600TL Fastback '67
Tekoop wegens tijd en ruimte gebrek:
Leuke Vw Type3 1600TL Fastback. Heeft wat werk nodig en zit geen APK op. Uniek model uit 1967 Heeft nieuwe schijven + blokken voor (incl) wiellagers Nieuwe electronische ontsteking (375,-) Nieuwe bougies Snelle 1600cc motor met 2 dubbele webers. Afgedraaid vliegwiel en andere tuimelaars. Spagettie uitlaatspruitstuk Heeft wat roest en moet eigenlijk een keer goed opgeknapt worden. Eventueel verkoop met aanhangertje. Vraagprijs 2250,- |
Doe je ook aan inruil?
|
wat had je in gedachte?
|
Wat moet eraan gebeuren voor de APK?
Ik heb eventueel een jetta uit 1983 om in te ruilen! |
Ik weet niet of het nodig is voor APK maar er zit wel las werk aan. in de wielkasten voor moeten eigenlijk 2 nieuwe stukken gelast worden.
Het contactslot is doorgebrand en heb ik nu met 2 schakelaars aangesloten Het is eigenlijk echt een beetje een project. je kunt hem met een beetje inspanning weer makkelijk op de weg krijgen maar eigenlijk moet hij een keer grondig worden aangepakt.. Hij staat er op het moment zo bij: |
kunnen we niet een keertje afspreken dat ik langskom?
|
De typ3 staat overigens bij mij, in Vught. 't Is een auto met veel potentie, maar met werk. Het is dat ik al te veel om handen heb.. anders was ik er al aan begonnen :)
|
Quote:
Dat is nog dichter bij dan Den Bosch ;) misschien een keer van het weekend afspreken of anders volgende week een keer. |
Heb ivo op de hoogte gebracht. Hij zal wel contact met je opnemen :)
|
Skinny je hebt een PM! ;)
|
Up!
|
All times are GMT +1. The time now is 11:31. |