opsporing verzocht mijn oude wrecker
heb 2 maanden terug mijn vr6 verkocht aan een jonge boven in holland ...
en is op de terug weg naar zijn huis kapot gelopen .... heb niks meer van hem gehoordt en op rdw check is ie niet verzekerd en is zijn apk verlopen de week iemand die weet waar ie staat of rijdt mis hem een beetje :D |
Zo! Sneeu werk. Iets wat je als verkoper ook écht niet wilt. Geen gegevens meer van hem?
|
Die rijdt in Landgraaf en omstreken rond. Heb hem toevallig van de week nog zien rijden als ik me niet vergis.
|
hmm die jong kwam uit Arnhem zij die tegen mij
maar er rijdt hier in de beurt idd een zwarte maar zover ik weet is het geen gt heb ook geen gegevens meer van hem :( zonde van de auto had 2 maanden voor de verkoop een vr6 uit 94 er in gestopt en amerikaans leer |
D'r rijdt in Landgraaf in ieder geval een zwarte 35i Variant met donkere velgen en diezelfde koplampen.
|
oke thnk's kerel voor die info zal het eens in de gaten houden
wie weet kom ik hem nog tegen |
Als ik hem weer zie zal ik proberen effe een foto te schieten voor je of de eigenaar aan te spreken. ;)
Kom hem meestal rond half tien / tien uur 's ochtends voor de Minli in Landgraaf tegen. |
|
en,al gekocht?
|
neej laat maar staan :P
gooi wel ergens anders en vr6je in ... meschien in de cabbie ;) |
Terug kopen dat ding...
|
Zo'n kan koelvloeistof doet het ook wel goed op verkoop foto's :redface:
|
vooral bij een vr6 ;)
|
Quote:
als je hem zo mist. zoals je zegt in je begin topic. dan begrijp ik niet waarom je hem niet terug koopt :confused: |
en al helemaal niet voor dat geld,want zo op de foto's lijkt het nog wel een knap ding?
|
Quote:
x2. :screwy: |
Quote:
precies kopen, klaarmaken en rijden met dat ding dik interieur zit er in :thumbup: |
ga hem terug hallen en weer helemaal opnieuw beginnen met het blokje
misschien een nieuwer blok van de mk4 of zo |
Quote:
That's the spirit! :D :thumbup: |
All times are GMT +1. The time now is 23:39. |