![]() |
Caddy MK 1 '89 Project
Te koop aangeboden:
Mijn caddy Mk1 uit 1989 Brandstof: Diesel Apk: 27-07-2007 (verlopen dus) Ik heb de auto 1,5 jaar geleden gekocht zoals op de 1e foto. Heb na een week de auto eens op de brug gezet en de auto geheel uit elkaar gehaald. Ik kwam op verschillende plekken roest tegen. De roest plekken zijn voor 90% allemaal weer weggeslepen en andere stukken ingelast. Alleen de laadvloer van de bak moet nog gedaan worden en dan is die geheel ontzien van roest. De auto is origineel wit en is al een x overgespoten in blauw metalic. Auto dient als de laadvloer in de bak gedaan is geheel weer gespoten te worden en opgebouwd te worden. De auto is compleet om de volgende dingen na: Achterklep Stoelen Motor + Versnellingsbak Rede dat ik hem weg doe is omdat ik nog een Golf Mk1 2.0 TFSI aan het maken ben en verlopig niet aan de caddy toe kom. Vraagprijs: €400,- ![]() Meer info bel: 06-30360854 Vr Gr Niels. |
upje
|
voorraam is trouwens nog wel aanwezig!
|
Upje en prijs aangepast.
|
upje
|
Upje.
Wie doet er een goed bod en haalt hem op! |
bod , 100 euro
|
Das te weinig.
Auto kost me nu niks alleen kan ik de ruimte goed gebruiken. |
Upje, wie haalt hem voor een leuk bod op dit jaar??!!!
|
Niemand??
|
is de caddy nog compleet
|
@caddymk1 lezen is ook een kunst.
|
@Caddymk1
De auto is compleet om de volgende dingen na: Achterklep Stoelen Motor + Versnellingsbak En doe gerust een bod! |
Upje!!
Bied eens een goed bod!! |
up
|
staat deze nog te koop ?
|
Upje!
|
upje
|
mijn bod geld nog ,,,
|