Volksforum.com

Volksforum.com (https://www.volksforum.com/forum/index.php)
-   Golf en Vento MK III (https://www.volksforum.com/forum/forumdisplay.php?f=16)
-   -   tellerpaneel vraagje ! (https://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=76545)

jelle vda 18-10-2010 19:25

tellerpaneel vraagje !

hallo hallo !
sinds vandaag trotste eigenaar van een 97'er golf 3 tdi.
nu had ik hier direct een klein vraag / probleempje
na een rit van goed 50 km leg ik deze stil en start ik deze kwartiertje later terug en niets op men tellerpaneel doet het nog ?!
als ik gewoon het contact opzet slaagt mijn temperatuur meter de hoogte in en komt er waar de km stand word weergegeven iets op van " no 1 "

als ik deze dan start valt alles op de display weg

beetje later en zeer kwaad daardoor doe ik een wheelspin met als gevolg dat alles terug werkt :mad: :shake:
maar een 10 minutjes later viel het terug uit :mad:

wat kan dit zijn aangezien ik enkel ervaring heb met mk1
kan het dat stekkertje zijn dat op het tellerpaneel aankomt of nog suggesties ?..

aangezien ik graag teller etc heb :D

ps niet meteen iets gevonden bij search

alvast bedankt
jelle

Tommie VW 19-10-2010 18:22

als hij de motor uit is werkt de klok etc dan wel?

klinkt als een sluiting in een van de kabels maar kan het mis hebben hoor, bind me der niet op vast

jelle vda 19-10-2010 19:43

Quote:
Originally Posted by Tommie VW
als hij de motor uit is werkt de klok etc dan wel?

klinkt als een sluiting in een van de kabels maar kan het mis hebben hoor, bind me der niet op vast

als de motor uit staat werkt dit , ook als het contact opstaat werkt dit gewoon , maar vanaf de motor draait valt alles weg ..
soms werkt de temperatuur meter ineens wel :s

Tommie VW 19-10-2010 20:22

Demnk toch dat het een sluiting of een losse kabel is, tellerbak even loshalen en kabels controleren en die van het slot ook,

misschien dat daar het probleem in zit,

jelle vda 20-10-2010 19:41

Quote:
Demnk toch dat het een sluiting of een losse kabel is, tellerbak even loshalen en kabels controleren en die van het slot ook,

misschien dat daar het probleem in zit,

helaas zit alles daar nog op zen plek , toch maar even alles losgehaald en contactspray tussen gedaan ,

tellerbak kapot een optie ?
grtz

Tommie VW 21-10-2010 16:51

Dat zou ook kunnen dat daar een storing inzit, het vreemde is dat als de schakelspanning van het slot er op komt dat dan het probleem zich pas kenbaar maakt
en als de motor uit is dat dan de klok etc gewoon werkt

jelle vda 21-10-2010 20:19

Quote:
Dat zou ook kunnen dat daar een storing inzit, het vreemde is dat als de schakelspanning van het slot er op komt dat dan het probleem zich pas kenbaar maakt
en als de motor uit is dat dan de klok etc gewoon werkt

ja pft daar heb je gelijk in , begin een beetje radeloos te worden , dan miss toch maar naar de garage voor alles uit te laten meten :(

Tommie VW 22-10-2010 17:33

Ja veel anders kun je op het moment ook niet,

laat maar even weten als je het probleem hebt gevonden

All times are GMT +1. The time now is 02:43.