Bochtenverlichting.nl
Bij deze wil ik graag de nieuwe bochtenverlichting sets aankondigen. Ik heb een Volksforummer een testset gestuurd echter door prive-omstandigheden is deze er nog niet aan toegekomen deze te testen. Dat volgt echter snel :)
Wat is Bochtenverlichting? Bochtenverlichting is verlichting in de bocht (duh). Door het inschakelen van de mistlamp aan de binnenzijde van de bocht zorg je voor meer zichtbaarheid en kijk je als het ware de bocht in. Je ziet dit veel op nieuwe modellen en je zult dit in de toekomst steeds vaker tegenkomen. Met de Bochtenverlichting sets maak je het mogelijk bij iedere auto met mistlampen. Hoe ziet dat eruit dan? Omdat plaatjes meer vertellen dan duizend woorden: Wat krijg ik dan voor? Meegeleverd worden twee professionele modules (iedere kant een) die je aansluit op je stadslicht (zodat de set alleen 's avonds werkt), knipperlicht en op je mistlampen natuurlijk. De set detecteert welk knipperlicht is ingeschakeld en schakelt aan die zijde de mistlamp aan. Natuurlijk worden de benodigde aansluitmaterialen ook meegeleverd! Wat kost dat dan? De prijs ligt op 50 euro per set, maar ter introductie kan ik een forumprijs maken van 45 euro. En dat is natuurlijk inclusief verzendkosten! Bestellen kan hier via PM als je van de actie gebruik wilt maken. En bestellen kan natuurlijk ook altijd via de officiele site www.bochtenverlichting.nl Dus wil je jouw auto ook een luxe uitstraling geven en wil je meer zicht en dus veiligheid in de bochten? Dan is bochtenverlichting de uitkomst. |
Met fade in en out, zoals orgineel? Of springen ze aan en uit?
Te combineren met de US runinglights? |
Hoi Martijn,
Bochtenverlichting en USlights kan prima samen gebruikt worden. Je hebt zo goed als dezelfde draden nodig (bij Bochtenverlichting komen daar de mistlampen bij natuurlijk). Ik kan nog niet met honderd procent zekerheid zeggen of ze in- en uitfaden, omdat ik de set niet heb kunnen zien in actie (normaal test ik alles zelf, maar ik heb geen mistlampen.. Vandaar dat ik het heb uitbesteed, zie topic vrijwilliger gezocht in dit forum..) Maar, ik kom zo snel als mogelijk terug op die vraag! Zelf ga ik er vanuit dat ze mooi zachtjes in en uitfaden, want uslights doen dat ook (als je verlichting aan is, en je gaat knipperen gaat de stadslichtfunctie uit, zodra je stopt met knipperen schakelt de stadslichtfunctie 'fadent' weer in na 1seconde...) |
Ik heb US lights EN mistlampen... EN interesse!! :D
Werp me graag op als testpiloot!! |
Hoi Martyn, de testset is helaas al vergeven! Je hebt wel een PB :)
|
Foto van de modules zelf natuurlijk:
|
Jaja, met dank aan proefkonijn JL Tuning is het filmpje van Bochtenverlichting daar! De set schakelt snel (maar toch vloeiend) in en blijft na het uitschakelen van het knipperlicht nog enkele seconden aan om vervolgens vloeiend / soepel / zachtjes weer te dimmen en uit te gaan. Heerlijk!
http://www.youtube.com/watch?v=WFE82meVc5o |
ziet er erg mooi uit !!!!
|
maar als je xenon in je mistlampen hebt werkt het minder goed omdat die eingelijk op moet starten , of??
tis wel super kicken !! |
Oei, zie ik daar Schotch blokjes?
|
Quote:
hoebedoel? |
Quote:
voor de mensen die niet met een soldeerbout overweg kunnen :D enne xenon laten dimmen lijkt mij niet lekker voor je voorschakelapparaten. |
Quote:
idd gewoon ff netjes solderen ja , xenon geen idee daarom zei vroeg ik dat al , lijkt me ook niet gezond |
Klopt, worden scotchblokjes bijgeleverd, maar beter is natuurlijk even netjes solderen en een krimpkousje erom!
Ik heb nog geen ervaringen met Xenon, mag wel iemand proberen natuurlijk. Werkt het niet = geld terug! @JL Tuning (proefkonijn): nogmaals dank voor het toffe filmpje! |
Quote:
heb dat dus als je wilt kan ik het doen voor je |
Je hebt PM :)
|
Ow Twan16v, nu is je inbox vol :)
|
Hoe gaan we dit bij een GOLF IV oplossen zonder mistlampen?
|
@Fryslan: nouja, als je geen mistlampen hebt, kun je bar weinig met deze set :) Een optie is om een setje originele mistlampen op de kop te tikken en die te monteren natuurlijk...
|
All times are GMT +1. The time now is 05:08. |