Aanjager doet het niet.
Hallo allemaal,
na een lange tijd stil hebben gestaan met de golf. blijkt nu dat de aanjager het niet meer doet. hij blaast niet meer,de zekering is nog goed. Wat kunnen hier de meeste problemen van zijn??? Mvg Ron Golf 2 1.6 |
Hallo Ron,
De ventilatormotor zelf kan ook kapot zijn/vast zitten. De boel onder het dashboard rechts even loshalen (als je de motor draait, komt hij los, geen clipjes afbreken!). Voel of de fan nog soepel wil draaien. Als dat zo is, de motor weer terugzetten. Dan even een lange kabel leggen van de plus van de accu naar het punt waar de gele draad in de stekker gaat. Nu moet de motor direkt voluit gaan draaien. - Als dat niet zo is, is je ventilatormotor waarschijnlijk kapot. - Als dat wel zo is, ligt het aan je draaischakelaar/bekabeling, of aan het X-relais (nr 18), alleen zouden dan je ruitenwissers het denk ik ook niet doen. Gr, Johan. |
Check ook even of hij het op stand 3 wel doet...zo ja, dan is je kachelweerstand kapot.
|
de wissers doen het wel.
en stand 3 doet het niet(niks doet het) zal even na kijken |
Hoi Hoi
Ik heb het zelfde probleem met mijn vriendin's auto. Heb een hoop kappen al los gehaald maar hoe verder? http://www.mijnalbum.nl/GroteFoto-CATRIHG3.jpg Groeten Rene |
Je moet de kappen aan de passagierskant losmaken daar zit de ventilator...
|
Quote:
Spanning meten op stekker van de motor scheelt draad trekken. |
Quote:
Sh*t kan ik morgen alles terug bouw en de andere kant los halen. Maar super bedankt :thumbup:. Groeten René De Mazda MX-6 rijder uit het Oosten :D. |
Zit een stuk schuimfolie
Aan de rechterkant [onder]zit een grote dop Deze kun je loshalen Schuimfolie weghalen en je kan erbij |
Quote:
Hoe krijg je die grote dop los eigelijk en gok dan dat je de ventilator er dan uit kan draaien ofzo :confused: Groeten Rene |
Kun je er met en grote plateschroevendraaier uit wippen
Om de ventilator eruit te krijgen moet je aan de achterkant een lip om doen[hoeft niet ver Dan kun je hem eruit draaien |
All times are GMT +1. The time now is 22:45. |