golf 3 vr6 TT leer carbon velgen chroom
Ik verkoop men golf 3 interieur Alles is bekleed in porsche terracotta ECHT LEER Is bekleed in de winter van 2008 Heb er bijna nooit mee gereden Heb vorig jaar nog geen 1000km gereden met deze stoelen er in Dus zijn nog gewoon nieuw
De voor stoelen komen uit de nieuwste TT Achterbank is van een golf 3 Deurpanelen zijn ook compleet bekleed Het is echt leer Frame voor de voorste stoelen is heel makkelijk te maken VRAAGPRIJS 2500 ik verkoop men golf 3 hoedenplank Dit is echt carbon De hoedenplank weegt 1 kilo VRAAGPRIJS 275 eta beta cup 2 velgen 17" Ze zijn 3 delige Kom normaal onder een Porsche weg Ik heb ze zelf onder men golf 3 Velgen zijn goed rij er alleen mee met mooi weer adapter platen zijn er ook bij maar tegen meer prijs 20mm voor en achter 30mm(gaan niet los weg) Ze zijn hoogglans verdicht compleet voor 7,5j achter 9,5j Banden zijn rondom 215/40 dunlop sp Banden achter zijn nog wel goed maar niet 100% meer VRAAGPRIJS 1650 Ik verkoop men golf 4 r32 dashboard Van carbon Gemaakt door K-TECH Alles zit er bij dashboard kastje van carbon kappen onder het stuur van carbon middenconsole in het zwart handrem zwart leer V6 teller werkt perfect stuurpen van een golf 4 met kabelboom 2 sleutels er bij Dus alles compleet Als je balk er bij wil hebben laat het even weten want die moet ik er nog uit halen Geen gezeik van wat is dit duur Koop alleen maar eens een r32 dash met alles er bij. Deze is ook nog in carbon VRAAGPRIJS 1600 deze rembekrachtiger is van een golf 2. Past ook op een golf 3 vr6 Hij is naar het verchromen nog nooit gebruikt. Is verchroomd door firma k-tech Is een bekende voor de meesten. VRAAGPRIJS 200 k verkoop men bbs rs 001 gepolijste randen Banden zijn nog goed voor 7j achter 8j banden maat voor 185/45/15 banden maat achter 195/45/15 VRAAGPRIJS 950 VOOR MEER INFO PB Ben niet vaak online |
schop
|
Goed bod ook welkom
|
bbsen zijn verkocht
R32 dash kan ook los verkocht worden alleen boven gedeelte en dashboard kastje en kappen onder het stuur In carbon Doe maar een goed bod |
All times are GMT +1. The time now is 06:46. |