MK2 VR6 turbo
|
Damn!! :eek:
Zit die niet ook hier op 't forum? |
Ten eerste is die niet door hemzelf gebouwd wel de turbo erop maar omkeuren enz enz niet.
Auto is hier in de buurt gemaakt door Theo Kloosterman was de eerste Mk2 VR6 hier in de buurt. En was zelfs nog voor de mijne dus rond de 1998 gebouwd wel leuk dat ie nog steeds rijdt en nu een turbo erop zit. |
Mooi ding wel! Leuke motor ook.
Zijn eigenlijk die pk's nog wel op de weg te krijgen? |
en dat voor 14000 euro... daar heb ik heel wat ander spul voor
|
Quote:
zou hem toen nog kopen in 1999 :D maar was toen de eerste bijna hier met een corrado vr6. :D |
mooi ding zeg :thumbup:
|
Dikke kar! :cool:
|
Quote:
En een van de weinige met een G60-koets......... |
Quote:
nee corrado vr6 orgineel ;) sh-ff-51 is het kenteken.jammer dat ik hem toen verkocht. :redface: |
Hele mooie zeg! Behoorlijk aan de prijs maar dan heb je ook wat!
|
Afgelopen week een stukje met em op gereden op de snelweg terug van een meet..
Ding gaat echt als de brandweer niet normaal :eek: Een geluid erin super mooie auto. Van buitenkant weinig bijzonders blokje is top ;) |
Die heeft nog een prijs gewonnen op DUB-INN
erg mooie strakke auto... |
Quote:
weinig bijzonder zo hoord een mk2 uit te zien laag met dikke bbs rs er onder gewoon een top auto. :thumbup: |
Quote:
Zoals ik dus zei vind IK de buitenkant weinig bijzonders.. Alles bij elkaar maakt het plaatjes wel compleet :thumbup: Dus als een auto laag is en RS'en eronder is het een top auto ?? Gelukkig dat meningen/smaken verschillen ;) Maar daarbij vind ik dit wel een mooie wagen om te zien. |
[QUOTE=Jacksters]
Dus als een auto laag is en RS'en eronder is het een top auto ?? QUOTE] Voor een golf wel :tongue: |
Quote:
:D |
Quote:
:thumbup: |
:D zo was ie nog toen ik hem had
auto is idd oorspronkelijk door theo kloosterman gebouwd, ik heb deze auto 5 jaar in bezit gehad, erg fijne auto :thumbup: nu met nieuw opgebouwde vr6 turbo is ie wel weer erg lekker :eek: maar hou het toch maar bij mij audi 200 :cool: |
knappe vent als ie um voor 14 rooie verkocht krijgt!
mooie auto, maar het is maar un golf hè ;) |
All times are GMT +1. The time now is 21:36. |