van 2.8 naar 2.9 vr6?
Mijn vraag is wat heb je nodig behalve de motor en computer om mijn vr6 om te bouwen van 2.8 naar 2.9 ( allebei bouwjaar 1997)?
Kan ik mijn eigen luchtmassameter, versnellingsbak en kabelboom er gewoon op aan sluiten?? Hoe zit het met de rdw eigenlijk. Als ik een blok koop uit het buitenland, moet ik dan aan kunnen tonen waar het blok vandaan komt en welke papieren moet ik erbij hebben dan?? Thanks |
je hoeft toch niet naar het RDW? Je gaat van 6 cilinder, naar 6 cilinder.
En bij de APK kijken ze ook alleen naar het aantal cilinders, en niet naar de paar pks meer, die de 2.9 heeft. |
ik heb een asz motor in mijn 1z gebouwd ga ik ech nie omkeuren nie. maar waarom een 2.9 als een r32 ook al betaalbaar wordt? ik zie dat je uit drachten komt bel eens met theo kloosterman heb ik mijn motor ook vandaan die heeft mischien ook wel wat liggen en de prijs valt je mee
|
ik denk dat er toch wel een groot prijsverschil zit tussen ''alleen een 2.9 blok zonder versnellingsbak enz als dit zo over is te zetten dan een een complete r32 motor bak enz.
en voor de 1 is iets eerder betaalbaar dan de ander :rolleyes: |
bij mij paste de bak er zo op ik weet niet of dit ook zo is bij een benzine maar dat kan theo je wel vertellen ik denk dat je het nog wel eens mee kan vallen met het prijsverschil en een abv motor is ook niet zo heel veel geleverd
|
bak van een vr6 past zo achter een r32 geen probleem. r32 is wel redelijk wat meer werk, maar dan heb je ook zeker wat meer, of een gewone v6 van een golf4 kan ook de 204pk is dat. r32 241pk met een goede chip rond de 290 pk.
|
das tochal bijna honderd pk meer :D
|
is allemaal zo aan te sluiten als je de ecu maar verwisselt enige wat anders is is de inhoud van de motor nokkenassen ecu gasklep en inlaat
|
bij een benzine is het idd nog gemakkelijker aan te sluiten dan bij een diesel
|
All times are GMT +1. The time now is 12:44. |
Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.