![]() |
elec. Ramen en CV vragen..
ik ben nu sinds aankoop al opzoek naar een setje electrische ramen en een cv voor op de lupoot...
mijn vraag is [ en vragen zijn nooit dom, antwoorden wel :D ] __________________________________________________ _______________ - moet ik echt een setje van een lupo inbouwen of kan ik [stel!] een electrisch raammechanisme inbouwen van bijv. een golf 2.. __________________________________________________ _______________ - idem voor de cv die vraag...kan ik die pompen kwijt van bijv een golf.. __________________________________________________ _______________ -en de aansturing van dit alles hoe verwerk ik die ten aanzien van mijn zekeringskast.. alvast bedankt... [ de enige actieve lupoot en marktplaatsking] Richard |
techneuten liggen al weer op bed merk ik
|
jongens wie helpt me....
|
Quote:
Jah, hoe kan iemand jou nu helpen als je de enige actieve LUPOOT bent :tongue: :tongue: :biggrin: |
ja hahaha..maar vast iemand die wel eens bv die van een corrado in een polo heeft proberen te bouwen ofzo..
|
ik heb geen idee, maar bel van Oest of Morien eens wat ze voor originele setjes vragen.
|
Morien al gebeld ?
|
yup....heeft niks..
|
schaap/bron ook niet..
|
yup...is geleverd op de lupo...denk aan lupo gti...
|
effe uppen
|
bel van Oest nou maar ff, laatste keer had hij 6 Lupo's staan.
|
zeg dat dan.....
|
zei Marc al. ;)
|
ooh ja...;) eroverheen gelezen
|
All times are GMT +1. The time now is 19:31. |