Porsche Winterfelge!
GERESERVEERD!
Bij deze kijken of er animo voor is voor een (in)ruil: - Witte Porsche winterfelge - ET waarde 65 - rondom 7j (waarschijnlijk) - adapters zitten erbij 20 mm - banden zijn nieuw in de maat 165/40 16 - gekleurde Porsche logo's - 1tje zeer licht beschadigd door..... ach laat ook maar zitten! :mad: Ik weet dat de bovenstaande gegevens vaag zijn, maar ik schroef er morgen 1 af om te kijken voor meer gegevens! LET OP!! Wil dus HET LIEFST ruilen, en omdat vraagprijs verplicht is zeg ik maar: 1000 euro |
ruilen met wat?
|
Quote:
wat heb je evt.? :thumbup: tevens up! |
up!
|
up!
|
up!
|
up!
|
Up!
|
hey man,
kijk eens bij mijn advertentie's, zit daar iets tussen wat je wat lijkt? Huibert |
He Huibert, bedankt voor je aanbod maar ga in eerst instantie toch voor BBS-sen! :thumbup:
Dus ruil RM/RS mogelijk! |
Quote:
:rolleyes: excuses voor de fotosoep, kreeg het met paint niet beter :mad: |
is wel mooi he! :tongue:
pfff. laat het misschien wel even weten van de week ok! :thumbup: |
Quote:
mijn voorstel: ik betaal / regel een adapterset 4 x 100 naar 5 x 100 en we ruilen met de beurs dicht. |
hoeveel mm adapters doe je er bij dan evt!
laat het je deze week dan even weten ok! welk merk wielen zijn het eigenlijk dan, en delig of niet. :thumbup: |
Quote:
die adapters mag je er evt ook zelf bij regelen, kun je meteen de juiste maat/dikte kiezen. Merk heb ik geen idee van, ze zijn 1-delig. |
up!
|
up!
|
en Salih, slaap je ook zo onrustig... hoe zouden ze er nou in het echt uitzien onder de Golf :D
|
weet je toevallig de exacte ET-waarde van deze wielen..
|
Quote:
Ze liggen niet bij huis, ik meen 43 maar zal het opzoeken. |
All times are GMT +1. The time now is 02:55. |