nog een probleem ALARM/STARTBLOKKERING STORING
het volgende zit op mijn us vento
org alarm org startblokkering org sleutel (compleet metaal dus geen startblokkeringblokje) als ik de sleutel in het contact doe en op contact zet dan gaat het alarm af.. draai ik verder dan gebeurt er niets (start dus niet) verkoper zei dat het alarmkastje een storing had dus heb een andere gescoord maar die werkt ook niet omdat deze na horen ingelezen moet worden, is er een manier om het alarm en startblokkering eraf te halen of om te zeilen zodat hij gewoon weer start :rolleyes: als iemand hier verstand van heeft in omgeving leeuwarden/drachten/hardegarijp dan hoor ik het graag.. auto is nu niet rijdbaar maar betaal je onkosten natuurlijk. :D |
Heb bij die van mij wel eens gehad dat die niet meer er af ging (hij bleef toeteren), heb toen de accu los gehaald en een tijdje gewacht daarna deed alles bij mij het weer
|
kreeg een tip om de plus en min van de accuklemmen tegen elkaar te houden en dat zou het mischien moeten resetten? ;)
|
als je je accu eraf haalt, gaat je alarm ook af? laat de alarm anders helemaal uitloeien. Dan is de de reserve accu van de alarm ook helemaal leeg. Wellicht dat dan alles gereset is :P
|
Daar zit geen reserve accus bij aan;) Het is gewoon een claxon.
Als je die tegen elkaar aan houd doe je een hardere reset voor als het ect niet meer wil, natuurlijk altijd te proberen;) |
vandaag de accu omgedraait en accu pollen erop... RESET!
maar helaas geen verschil :shake: WIE WEET WAT HET KAN ZIJN? |
Toch niet andersom aan gesloten??? Je hoeft alleen maar de klemmen tegen elkaar te houden
|
alleen de klemmen tegen elkaar haald hij niet ivm de lengte van de kabels dus heb de accu gedraait en en + op de - en andersom..om mag dit nooit :confused:
|
Zou niet handig zijn andersom. Krijg je positieve stroom door je negatieve kanaal. Dus is de kans groot dat er iets ploef gaat zeggen...
Hoe het bij auto's zit, i dont know :O... maar algemeen bij elektronica is het wel zo. |
Anders kijk ik vanavond, of vanmiddag nog wel even bij je. Heb vast wel ergens een kabel of startkabel liggen. En anders knippen we het alarm eruit en de draden doorverbinden hier en daar.
|
Als je nou echt pech hebt heb je kans dat je iets om gepoold hebt, Gebeurd nog al eens bij vrachtwagens. Hopen dat Benji jou strax even kan helpen
|
Nou, hij loopt!!!! Polen tegen elkaar gehad, zonder spanning dus ;) , en dat schijnt te helpen. Ik hoorde de startmotor klikken, maar de accu lag al plat. De ANWB was er nog even bij met wat startkabels en het was direct starten en lopen! Tot mijn verbazing loopt hij ook nog als een zonnetje.
|
whoehoe..
en hij rijd heerlijk.. topic mag dicht :thumbup: |
waarom heb je niet meteen de anwb gebeld ? Telkens als ik die gasten nodig had hebben ze me perfect geholpen !!
|
niet in me opgekomen, kreeg een tip via het vwforum dus gelijk gebeld.. en klaar was ie !!!
|
All times are GMT +1. The time now is 10:07. |