KCN 11 steden toer tocht 2010
Vanmorgen om 8 uur samen met Pieter en Dikkie naar Blosward gereden om te gaan stempelen op de 11 steden route voor de KCN Na wat tekst en uitleg van JeeWee in Bolsward ,waar Pieter en Dikkie de stempel post hadden Zijn wij door gereden naar Sloten In Sloten de koek en sopie "tent" op gezet , ook de stempelpost was er klaar voor En toen maar wachten op al het moois wat ging komen En dat kwam zeker , wat een prachtig gezicht als dat oude spul aan komt rijden :thumbup: Samen met de hulp van Guido + familie was het zo nu en dan ook nog best druk Na een uurtje was het zo druk en gezellig aan het worden dat de parking helemaal vol was met lucht gekoeld moois De Fryske Sûkerbôle ging er dan ook in als koek :D Na een poosje ging de stoet weer op naar de volgende stempel post maar eerst nog even een afscheidskusje :D let op het gezicht van de bijrijder :D maar geeft toch wel een lekker gevoel Om 12:30 hebben wij de post gesloten , en zijn we nog even naar Hindelopen gegaan Waar nog Ebut en Gerben stonden jammer genoeg begon het daar te regenen en werd het koud . Toevallig nog even gezien hoe mensen aan hun handel komen :D toen maar snel de warmte op gezocht . want warm was het niet echt nog even een mooi plaatje FRAM / KCN bedankt voor de goede zorgen en graag tot de volgende :thumbup: p.s. uit limburg . naar de 11 steden toe gekomen :thumbup: |
Geen foto's vanaf hier, maar wel een hele hele grote pluim voor de organisatie. Het was echt een fantastisch evenement, en ik heb dan ook geweldig genoten! Alles was keurig voor elkaar en het was een prachtige rit! Beetje jammer van de regen vanmiddag, maar het mocht de pret niet drukken.
|
Ik was vanmorgen even bij de eerste stempelpost en ik vond het een super evenement,ik weet zeker dat ik volgend jaar ook meedoe.
Mooie wagens gezien,mijn dag kon niet meer stuk. Een dikke pluim voor de organisatie :thumbup: en hier een kleine bijdrage van mijn kant, gr pieter. Wat was dit voor apparaat de Bezemwagen of zo :D |
ik heb ook een leuke dag gehad, mocht als vrijwilliger stempelpost bolsward zijn.(kon ik eindelijk weer eens wat terug doen kcn) leuke mensen ontmoet :thumbup: . ik zeg, volgend jaar maar weer :thumbup: gr dikkie
|
Quote:
ik stel dan maar voor om dan samen ook maar mee te rijden :D :thumbup: |
nou hier dan take two van een mooie dag :thumbup:
en dikkie maar druk in de weer terwijl ik niks sta te doen :D |
Quote:
gevalletje pech met de kever ;) ....stond ook even raar te kijken neem dan even een auto uit de familie V.A.G |
Quote:
Had je dan niet je Country beschikbaar kunnen stellen :D was even hoog hoor. |
en hier nog maar een paar pikas van de luchtgekoelde Friese elfstedentocht van de kcn te Bolsward.
even dubbele controle bij deze heren want die werden verdacht van zwartrijden :D |
die brilkever...wrm is die zo breed? aparte verschijning
|
die brilkever...wrm is die zo breed? aparte verschijning
wel supervet zo'n tocht:D |
Quote:
De vrouw (die máár 236 foto's gemaakt heeft :confused: ) stond idd ook al vreemd te kijken ja, :eek: Maar hij had er wel 1 bij hem hoor :D |
nou nu de laatste paar fotos want ik krijg er vierkante ogen van,morgen verder weltruste :cool:
|
ff vlug een paar (van de 236 :eek: ) foto's van mijn kant
Natuurlijk zelf ook in de VW's :D en eerst ff een bakkie ;) en toen barstte het geweld los...... af en toe ff zoeken Alberto zocht naar de sleutels van het ''sloepje'' achter hem :D kleine botsing :rolleyes: :confused: Hulptroepen,die nog ff moeten groeien :D af en toen best druk!! :eek: ook hier een poging tot zwartrijden :D .......ff poepuh tink :wow: de enige met de ouderwetse knippers met dank aan: Ik heb mij iig prima vermaakt vandaag :thumbup: en wat mij betreft volgend jaar ook maar weer ;) :D |
Iemand nog op zoek naar een paar Bentley velgen? Lichte krikschade.
Super evenement! We mochten even stempelen in Hylpen en er is erg mooi spul voorbij gekomen! Paar superstrakke T1's en Kevers gezien :eek: |
Wat een leuk verslag heren! Thanks! :thumbup:
Na alle controles werd het ons toch te warm onder de voeten en maar een officieel startbewijs aangeschaft :( |
Quote:
Heb je lopen krikken op die dingen Ebut??? Daarna wel ff schoon gemaakt toch? |
enneuh, erg leuk verslag van de mannen!
|
We hebben een geweldige 11-stedentocht weekend gehad, een dikke :thumbup: voor de organisatie :)
Voor ons verslag van het weekend check het blog: www.ratlook-nl.blogspot.com Groetjes Bonne en Nienke |
ik had nog graag wat ervaringen willen horen van de deelnemers hoe het was.
ik ben stiekum toch wel wat jaloers als ik alles zo voorbij zag komen. of zitten we dan op het verkeerde forum. ;) want dit is bijna het eninge forrum die ken :D :D |
All times are GMT +1. The time now is 05:27. |