Gevonden!
Gevonden!
|
voor een kinderstoeltje bobby. :D
|
Nee wat anders...
Wel leuk bedacht al wist ik meteen wat je wou... Laat ik nu ook nog een stuk bruin leer hebben :D |
Haha, nee dat niet... :D
Gaat een leuk iets worden, haha! |
Pookzakkie? :D
|
Een mini bra (voor de vrouw) :D
|
Quote:
hoe weet jij dat nu weer dat dat mini moet zijn :D :D :D |
of een mooie tanga slip voor de vrouw :) ;)
|
Quote:
"Mini" zegt alleen iets over het percentage van de inhoud dat bedekt is, niet over het volume van de inhoud... zeg maar. :D |
Quote:
:D :D dus Alberto, kan dit alleen het gedeelte pannekoek zijn ....of niet. :D :D Sorry voor het off-topic. Succes met het zoeken van het stofje.. en ben benieuwd waar het echt voor gaat dienen. |
jullie hebben een puntje van de mini bra :D :D
|
Quote:
nog 1x offtopic dan;) Recaro Björn Borg voor Bobby kan natuurlijk ook nog :D:D |
Het had allemaal gekunt,
maar ik moet jullie toch teleurstellen :thumbup: Voor de mensen met een Edition interieur... je mag er ook gewoon een stuk uit knippen, dan heb ik het alsnog :D |
toiletrol hoedje voor op de hoedenplank?? :D
|
Zelfs dat niet :D
Heb ik al wel eens aan zitten denken, maar is iets te oldschool voor in de mijne... |
hoeveel heb je precies nodig ?, misschien dat ik nog wel een hoekje heb op een deurpaneel
|
De driehoekige spiegelkapjes van binnen bekleden?
|
Quote:
Hé Bas, wat ik al zei... Ik heb zo'n beetje 2 stukjes nodig van 20x20 cm. (iets ruimer aangehouden) maar dan moet ook bij beide stukjes de streep uit het interieur in het midden zitten. @ Brood... nope! ;) |
He Bob, probeer Lucas Ensing is van Lecar autobekleding in Emmen! Die kan je vast verder helpen. Zijn nummer is 06-54203164 hij heeft heel veel nieuwe en gebruikte volkswagen stoffen liggen!
|
Is al gebeurt Rick :D
|
All times are GMT +1. The time now is 22:45. |