![]() |
Jetta mk1 16v
Een week of 3 geleden heb ik er een VW bij gekocht, een '84er Jetta TX met PL blok.
Helaas ook met Corrado dash, kabelboom, voorstoelen e.d. Kuipstoeltjes zitten wel lekker, maar vind origineel wel zo mooi. Ff paar foto's: ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Heb nog geen foto's van het interieur, staan nog wel een paar hiero in het verkooptopic. Plannen voorlopig zijn motor netjes draaiend krijgen ,roestplekjes aanpakken, ander (origineel) dashbord, schroefset, andere velgen, zo ongeveer in die volgorde. :D |
welkom hier
van buiten een nette jetta ook nog plannen met de jetta |
Hé , een PL met een digifant systeem van een g60?
Wel een lekker aangebakken aanzuigbuis :tongue: Wel een leuke basis om wat van te maken , succes ! |
Heb je topic even verplaatst naar Golf/Jetta 1, omdat er al een voorstel topic van je is.
Leuke Jetta! |
Leuke wagen! Lijkt me echt heerlijk zoveel vermogen in een Jetta.
Vind em om te zien wat minder, maar gezien je plannen gaat dat ook helemaal goed komen. Succes ermee. |
Bedrading onder de motorkap hoef je niets aan te doen.....wat een prutswerk.
|
leuke basis, al zou ik beginnen met het blokje, die bougie kabels kunnen echt niet :D
en inderdaad waar loopt ie op digifant of iets anders leuks? |
16v :thumbup:
ben benieuwd als i klaar is |
gooi de stationair regelklep er ook maar af:D denk niet dat die nu veel nut heeft ....
|
Die injectierail al bekeken ,met die loodgieters aansluitingen ............. :shake:
|
Quote:
:D |
Nieuwe situatie under da hood:
![]() En het interieur ook wat aangepast. Voor: ![]() Nu: ![]() ![]() |
Ziet er al een stuk beter uit!!
|
Dat is wel een hele verbetering.
Begint er weer goed uit te zien :thumbup: |
goh dat is idd stukken beter....top:thumbup:
|
Vorige week een KW schroefset gekocht, dit weekend gemonteerd.
Ook gelijk een setje Ronal velgen en mistlampjes aangebracht en de (incomplete set) sierstrips verwijderd. Zelfs mn meisje heeft geholpen! :thumbup: ![]() ![]() ![]() |
een heeeele verbetering zeg! goed bezig.
alleenop je fuelrail heb je de benzine toevoer op de retour gemonteert en andersom. ![]() |
Dit ziet er inderdaad al een stuk beter uit zo.
|
mooi man :thumbup:
kleine moeite, groot plezier ;) goed bezig , stoere jetta zo :) |
Thnx! :)
|
All times are GMT +1. The time now is 02:25. |