Mijn kever 1303 body off
hallo allemaal ik ben Billy ( sommige kennen mij van me blauwe rallye golf )
nadat ik al heel lang heel graag een kever wou hebben :D werd het tog een keer tijd en heb ik deze 1303 een maand geleden aangeschaft oja voor de mensen met goede ogen zitten inderdaad andere achterlichten in maar laat ik zo de styling laat ik me nog niet zo heel erg over uit wordt verrassing zeg maar blijft wel voor groot gedeelte origineel das enigste wat ik er over zeg.. :cool: gekocht met las werk aan de voorzijde en een slecht interiuer maar tog maar besloten de gok te wagen en mee genomen omdat de body er verder nog best netje uitzag :thumbup: maar als je dan tog de boel beter gaat bekijken en gaat zoeken dan kom je een hoop nare dingen tegen :( maar das normaal met zo'n leeftijd :) daarom na lang denken :rolleyes: en informeren toch maar besloten om het gelijk goed te gaan doen en dus body off wel meer werk maar das uiteindelijk het beste in dit geval.. vandaag begonnen met het demonteren van de spatborden en koplampen/achterlichten etc. :) gelijk alles in de doos doen ander raakt het zoek. dorpel eraf (sorry van slechte foto :( ) 1e spatbord eraf ook het achterspatbord eraf 1 saptbord bout zat er niet in onderaan bestaande gat was denk opgevuld of zo dus hadden ze maar met 3 popnagels vast gemaakt :( beetje jammer weer. auto effe omgekeerd en andere kant spatbord eraf ook laatste spatbord eraf gehaald het is de bedoeling om nu bezig te gaan met de bouten onderaan het chasis en dan langzaam stap voor stap veder te gaan.. :) de deuren moeten er ook nog uit maar wacht ik nog mee voor geval ie nog keer naar buiten moet i.v.m regen :d dat was mijn verhaal voor nu tot de volgende keer :thumbup: :thumbup: |
Succes met je project!
|
leuk project, maar hij staat als rood bekend bij de RDW ??
|
Quote:
ja klopt is over gespoten door de vorige eigenaar :) |
Quote:
kleine moeite voor hem om dat te laten wijzigen... of voor jou :D |
respect dat je een 1303 pakt is niet de meest favo kever :D . Body off je pakt het goed aan, persoonlijk zou ik er weer bumpers opzetten, vind ik iig een stuk mooier, succes ermee :thumbup:
|
Quote:
neeee , eraf laten en T-bars op zetten :D |
er komen wel weer bumpers op :) zo als het hoort haha
op de eerste foto was alleen maar zoals ie gekocht is wordt nog wel een leuk ding hoop ik uiteindelijk beetje eigen draai aan geven :D |
Ik zou ook voor bumpers gaan hoor ;) Deze modellen met bolle voorruit vind ik altijd wel erg mooi in "rennkäfer" style, met kooitje en porsche turbo wheels :D Ben benieuwd, leuk project!
|
bedankt ah beetje sportief mag ook wel toch
|
heb weer een nieuwe update :)
al aardig ver gekomen tot nu toe niet zo heel veel foto's gemaakt helaas...maar wel een paar :thumbup: de boel begint nu toch wel iets los te komen andere kant dan de roest die er te zien is :( ik heb nu bijna alles los bedoeling is morgen of dinsdag de body er af te halen en dan zal ik nog wat foto's erop zetten :D |
Leuk project!
Ben benieuwt wat het gaat worden suc6! :thumbup: (Niet vergeten versteviging aan te brengen bij de deurposten voor je de body lift hé ;) ) |
hier weer een stel nieuwe foto;s :D
de binnenkant wat een zootje he :) de kokkerbalk was half afgelast :confused: hee ik zie de vloer hier ook beetje ruimte ( ja accu moet er nog uit ) ruimte :wow: De motor Dat was het weer volgende keer moet ie er toch echt af :D |
Quote:
Inderdaad, anders krijg je het moeilijk weer strak! Veel plezier en succes met jou project, het zal vast een hele mooie kever worden! :thumbup: |
het was vandaag zover hij is eraf :D wat een werk
ah je moet toch wat he ;) dat was het al weer laat maar horen de reacties :thumbup: |
In welke style ga je je kever maken, ff een tipje van de sluier?
Idd niet de meest populaire kever maar zeker een leuk project en je pakt het goed aan;) Succes! |
Quote:
:iamwithst Dat zou ook mijn style zijn in dit geval !!! |
mijn style wordt als volgt:
motor wil ik graag een 1.8 of 2.0 liter iemand nog tips ?! interieur wordt bordeaux rood die standaard ook in kever geleverd is alleen ik zet er 2 sparco stoelen in die ik laat bekleden + zijpanelen en achterbank de gehele auto verlagen maar niet te extreem denk zo 8 cm v + a velgen weet ik nog niet :) en voor de rest chrome dus sierstrip's bumper etc en de auto blijft zwart :D |
Quote:
ik zeg: SUBARU! |
hallo weer nieuwe update als alles doorgaat zaterdag compleet kever bodem chasis op halen in goede staat :thumbup: laat wel weten en komen foto's als ie opgehaald is :)
|
All times are GMT +1. The time now is 17:01. |