golf 1 gti bj.1983 zwart
Zwarte golf 1 gti bouwjaar 1983
kilometerstand onbekend Auto is keihard aan de onderkant Zitten gepolijsten wielen onder, met zwart hart. Motor loopt, maar loopt heel erg slecht. bij de achterklep zit een klein roestplekje En de hemel is beschadigd achter, maar heb eventueel een harde zwarte hemel erbij. Ik had een andere motor gekocht, die zou gereviceerd moeten zijn Ik heb de bak laten reviceren, nieuwe lagers en ringen. Rubbers schakelstangen vervangen sachs koppelingsplaten nieuw Dynamo is gereviceerd startmotor is gereviceerd nieuwe remschoenen achter nieuwe remcilinders achter nieuwe remslangen voor nieuwe remleidingen naar de hoofdremcilinder voor nieuwe hoofdremcilinder nieuwe remblokken voor nieuwe wiellagers voor nieuwe stuurstangeindes nieuwe stabilisatorstang rubbers nieuwe stabilisatorstang beugels nieuwe rvs 60mm uitlaat nieuw spagetti spruitstuk nieuwe bougie kabels nieuwe waterpomp nieuwe radiateur nieuwe automatten nieuwe helderen koplampen nieuwe onderspoiler, maar nog niet gemonteerd Motor heeft natuurlijk ook een grote beurt gehad. Zal vast nog wel iets vergeten zijn.... Reden voor de verkoop is dat ik nu een huis heb gekocht en geen geld meer over heb om de motor goed te laten lopen prijs 2250euro |
Waar is de auto eventueel te bezichtigen?
|
Breda...
|
up
|
Heey janwillem,
had je mijn pb ontvangen? Ik ben serieus geinteresseerd. Als je mij even jouw tel nummer pb't kunnen we misschien even een afspraak maken? Mvg, Julian |
Als het goed is heb pm terug???
|
nog te koop?
|
weekend upje
|
Super jammer dat er een duplicaat code-1 op de nummerplaat staat.
Is verder een hele nette Golf 1 en voor een nette prijs. |
duurt niet lang meer en dan is hij 30jaar oud, vraag je een nieuw kenteken aan met blauwe plaatjes, ben je overal vanaf
|
weekend up
|
Quote:
Ahum gaat alleen bij auto's van voor 1978 ;) |
Quote:
Heb laatst de rdw gebeld, zei vertelden mij dat het gewoon mag.. Ik heb een 2008 kenteken, maar in het blauw :) Je kan als je geen blauwe platen mag dragen ze ook niet bestellen namelijk.. |
Dat is dan een beetje tegenstrijdig, op de site van de RDW staat het namelijk iets anders.
Of is je auto oorspronkelijk van voor 1978 en in 2008 ingevoerd ? |
All times are GMT +1. The time now is 18:41. |