vinnietuning's: US jetta mk3 2.0 GT
Karen was zo lief om vandaag ff wat foto's te maken :tu:
het is dus een vento 2.0 gt geworden.. een org US :E org us opties #airco #cruisecontrol #dubbele airbag #leeslampjes achterin #zonnekleppen met spiegels en lampjes #3e remlicht #us koplampen #achterlichten smoke/rood (moet nog checken of het org us is) #sml's #us stadslichten #middenconsole met bekerhouders en achterklep bediening en armsteun #schermen zonder knipperlichten vast nog wel wat vergeten :LOL: plannen #dorpels vervangen #apk #alarm storing maken #schroefset #smoke hella's (heb ik al) #sportuitlaat met TDI eindstuk (heb ik al) #92er gril (heb ik al) #16inch bbs rs lorinser met zwart hart 8j&8,5j (heb ik al) #of 17inch bbs rf 3delig (heb ik al) #evt recaro's of leer? dat was het wel zo ongeveer :tu: |
vandaag samen met karen maar ff de handen uit de mouwen gehaald en de vento gewassen en gepoetstv :tu:
de lak heeft toch nog een echt prof poetsbeurt nodig en ben zelfs bang voor een spuitbeurt :? op zwart zie je echt alle krasjes enz :SCRATCH: 1 sml doet het nog niet.. denk het contactje veroest. maar hij glimt weer 8) |
Leuke aankoop Vincent (en karen natuurlijk) !
Zeker een leuke basis voor een project ! |
Zoek Nog Een Handige Harry Die De Dorpels Wil Lassen En Auto Nakijken Incl Apk :D wel in de buurt van hardegarijp/leeuwarden/drachten (heb stiekem al iemand in het hoofd en zal hem iig een pb sturen :thumbup:
|
Een heel mooi project Vincent! Hier is nog wel wat eer aan te behalen. Zeker met een paar leuke velgjes er onder... ik hou dit topic even in de gaten!
|
thanks,
als het goed is rijd hij deze week nog :D heb een alarmkastje gevonden en die krijg ik in deze dagen toegestuurd :thumbup: dan weet ik eindelijk hoe hij rijd/start/of kuren heeft :rolleyes: |
vandaag weer ff tijd voor de jetta/vento
om het alarm te resetten kreeg ik de tip om de accu pollen ff om te draaien, helaas heeft dit niet gewerkt dus hij doet het nog steeds niet :confused: |
Mooi US Jetta :thumbup: zal wel weer goedkomen met dir project.
Succes |
EN HIJ RIJD :thumbup:
en hoe... damn lekker zo'n 2.0 met automaat :D nu maar snel apk regelen en schroefset monteren :cool: |
de jetta is naar jettaracing toe voor apk en complete checkup :thumbup:
hopen dat hij er goed doorheen komt :D |
Ben benieuwd of hij de roetmeting haalt dan...
|
als het goed is heeft hij de roetmeting gehaald
er komen 2 nieuwe dorpels in, alle oliesoorten en filters worden vervangen. nog wat klein spul en valt voor de rest wel mee zo te horen.. hopenlijk is hij komende week ergens klaar :rolleyes: |
das een goeie roetmeting bij een benzine...... :)
|
Quote:
bedoelde roestmeting :thumbup: |
Gisteren bij Jettaracing even bekeken, en wel een leuk ding. Zit volgens mij nog wel werk in, maar zeker een erg leuke basis!
Succes Vinnie! |
kwam vandaag op ebay toch org gt's tegen :tu:
zelfde achterlichten en logo en zelfs de wielen zijn org :E |
Zal ook een beetje proberen dit topic te updeeten :tongue:
Ik ben inmiddels aan het Apk project begonnen , en de eerste dingen zijn al gedaan ! -Sml werkt weer -Olielekkage is verholpen -L spiegel zit erop -en de koelvloeistoflekkage is gevonden ,maar daar moet eerst een onderdeel voor worden besteld ;) deze is gaar en lekt , morgen een nieuwe bestellen , de dorpels zijn inmiddels besteld en zullen morgen binnenkomen ,dus kan ik daar ook aan beginnen :thumbup: |
Zo alvast even een kleine (apk) update over de vento :thumbup:
De onderdelen hebben even op zich laten wachten , maar de koelwaterflens is ondertussen binnen ,en kon gemonteerd worden , en kon de auto weer geheel lekvrij rijden :D Ook waren de dorpels er al,en ben ik vanmorgen met de dorpels begonnen , ........en ben er de hele dag mee zoet geweest ! er word maar een deel van de dorpel gebruikt ,om dan geen spuitwerk hoeven te doen ,maar toch een goede reparatie te kunnen uitvoeren . En om nog maar eens te zeggen tegen alle Mk3 bezitters , zet géén krik onder de dorpel bij een Mk3 , want op den duur kost dat je de dorpels!!!! wat hier dus ook is gebeurt bij een vorige eigenaar! Dus meteen de hele lengte van de dorpel er maar uit gezaagd , en er moest ook nog een deel van de binnenzijde /bodem vervangen worden . Dan na een aantal uurtjes slijpen , passen ,meten ,primereren met zinccoat , en laswerk en slijpen ziet het er dan zo uit Na nog een keer alle laswerk te hebben gecheckt , hier en daar nog een gaatje extra dichtgelast tussen de lassen in , geprimerd en een laagje plamuur voor de afwerking ;) Ja ,er komt later toch weer een skirt overheen ,maar dit is wel zo netjes natuurlijk . Strakgestuurd , en geprimerd , zowel de buitenkant alswel de bodemkant . Ondertussen zijn de gekit en zitten ze in de steenslagbescherming , en zijn getectyleerd . Kunnen ze mooi een nachtje drogen , volgende week de remmen nog nakijken , en dan kan ie voor de apk :thumbup: |
goed bezig, schiet al lekker op zo! ;)
even netjes afwerken dadelijk, en je kunt er weer een hele tijd tegenaan! :thumbup: |
Vanmiddag de jetta even schoongemaakt ,ivm alle stof en dergelijke , en zo zwart lijken de dorpels ook een stuk netter (al komen er natuurlijk nog wel gti skirt's overheen )
Rijd trouwens wel lekker zo'n automaat, en toevallig zag ik dat ie ook nog net op een leuke Mijlenstand stond :thumbup: |
All times are GMT +1. The time now is 08:33. |