Frisse 1.5 JB motor
Wegens wijziging van plannen heb ik dit blokje over.
Motor lag in een Golf MK1 die ik enkele jaren geleden kocht. Auto had 77.000km op de teller, en denk dat die stand wel klopte gezien de staat van de auto. Serienummer van de motor matcht met het nummer op de aankoopfactuur uit 1983. Blokje liep verder perfect. Is in mijn bezit 75km mee gereden door mijn vader want ik had destijds nog geen rijbewijs. :rolleyes: Motortje heb ik eruit gehaald (toen de auto spuitklaar gemaakt werd)om wat deeltjes schoon te maken en meteen wat pakkingen te vervangen. Toen is het project echter stilgelegd. Nu ben ik aan het opruimen en ben voornemens om de mk1 met mijn TD blok te misbruiken, indien ik de 1.5 kan verkopen. Wat staat er te koop; Complete 1.5 JB motor. Aanbouwdelen zijn allen eraf maar allemaal aanwezig en inclusief. Ook de versnellingsbak zit erbij en zit ook nog op de motor. (kop is overigens ook niet losgeweest) Kwestie van de laatste delen schoonmaken, assembleren met nieuwe pakkingen, erin hangen en rijden. Vraagprijs voor het geheel is 125 euro. --> Prijsdaling want staat in de weg --> 100 euro Een redelijk bod wordt overwogen. |
wat voor bak zit er bij, automaat of handgeschakeld en hoeveel versnellingen...?
|
Handgeschakeld. Het originele 4bakje.
|
Upje. Gaat gigantisch in de weg staan als ik voor de diesel kies.
Help mij ervan af. Elk serieus bod wordt in overweging genomen. |
waar is ie af te halen?
|
Af te halen in Landgraaf, zuid limburg. :thumbup:
|
Klopt!
|
Heb je toevallig foto's?
Gr Ronnie |
Nee die heb ik helaas (nog) niet, Ronnie.
Ik kan eens proberen er wat te maken. (even graven hoor ;)) Mag ook altijd eens komen kijken. |
Weer even terug in het zicht!
Prijs bespreekbaar, staat aardig in de weg... |
Up.
|
Kan ik dit zo in m'n 1.1 hangen, of moet ik hiervoor dan de motorsteunen omlassen?
|
Quote:
Ja, je motorsteunen moeten omgelast worden ;) |
1tje maar gelukkig. ;)
|
1.5 Jb
heb je de fotootjes al weten te vinden? Of moet uje deze nog eventueel schieten?!
Want indien het blok er goed uitziet dan wil ik deze graag bij je komen ophalen. |
Deze kan dicht. ;)
|
All times are GMT +1. The time now is 06:11. |