Volksforum.com

Volksforum.com (https://www.volksforum.com/forum/index.php)
-   Passat (https://www.volksforum.com/forum/forumdisplay.php?f=20)
-   -   Behoort ook bij de Kontenbakken-deluxe delegatie! (https://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=74221)

Dutch_Jetta_GT 23-08-2010 18:10

Behoort ook bij de Kontenbakken-deluxe delegatie!

Heb sinds vanmiddag ook een Passat erbij gekocht, een 35I facelift (B4?).....

Het is een 1.8, wat leuke opties en vooralsnog het belangrijkste: HIJ RIJDT!.. :D
Motortje loopt perfect voor een 3tonner

Heb er nog geen foto's of verstand van, dus verwacht hier nog maar wat vragen!

Ten eerste:

Verlagingsset, Past die van een Golf 2/3 ook? Of moet ik specifiek 1 voor een Passat zien te vinden?...

SubdubberGT 23-08-2010 18:47

Voor een schroefset weet ik wel:

Golf 2 + 3 past gewoon. Let wel op dat bij de achterste veerpoten, het boutgat onderin de poot kleiner is dan van een Passat. Ik geloof dat het bij een Passat M12 is en van een Golf M10, maar dat vind jij geen enkel probleem denk ik :D:D

RATFINK 23-08-2010 19:06

Quote:
Originally Posted by SubdubberGT
Voor een schroefset weet ik wel:

Golf 2 + 3 past gewoon. Let wel op dat bij de achterste veerpoten, het boutgat onderin de poot kleiner is dan van een Passat. Ik geloof dat het bij een Passat M12 is en van een Golf M10, maar dat vind jij geen enkel probleem denk ik :D:D

Idd maar hij komt achter behoorlijk laag te liggen hoor. Sanderz heeft zijn schroefset achter op zijn hoogst en dan is hij goed laag.

Ook ik ben met Golf3 setjes bezig geweest maar in combinatie met mijn wielen heb ik maar ingekorte standaard veren op korte schokbrekers gezet.

Succes en ben benieuwd naar de fotos

De Pul 23-08-2010 20:41

lachen,ik heb er ook 1!
superfijne auto,kan me niet heugen dat ik iets heb gehad wat beter reed...
succes ermee:thumbup:

sanderz 23-08-2010 20:56

Quote:
Originally Posted by RATFINK
Idd maar hij komt achter behoorlijk laag te liggen hoor. Sanderz heeft zijn schroefset achter op zijn hoogst en dan is hij goed laag.

Ook ik ben met Golf3 setjes bezig geweest maar in combinatie met mijn wielen heb ik maar ingekorte standaard veren op korte schokbrekers gezet.

Succes en ben benieuwd naar de fotos

klopt, ik heb een schroefset van een mk3 vr6 eronder zitten en achter staat ie op z'n allerhoogst maar dan vallen de wielen nog steeds in de wielkasten, staat leuk maar is niet praktisch

Dutch_Jetta_GT 24-08-2010 18:05

Bij deze alvast wat pre-mod pics (afgezien van de wielen, die waren na 5 min al verwisseld)

Vanavond krijgt ie nog een poetsbeurt, dus de volgende foto ronde zal ie er al iets fijner op staan!

Der Ghopmeister 24-08-2010 19:05

net ding :thumbup: vond die wielen ook zo gek nog niet staan eigenlijk

Dutch_Jetta_GT 24-08-2010 22:39

Dit zijn ook de wielen die ik er nu onder heb zitten.... :D Mijn 2de set RH's

Hetgene wat eronder weg kwam valt wel in de categorie meerdelig, velg, corrosie en afbladderende lak... En daarbij ook nog: LELUK ;)

SubdubberGT 25-08-2010 00:09

Houtlook op het dashboard eraf en kentekenplaat voor ff iets omhoog zetten :tongue:

Dutch_Jetta_GT 25-08-2010 23:01

Wat heeft iedereen toch tegen houtlook? :D Ik vind het juist een hele leuke aanvulling op het toch al zo blauwe interieur :P

Kentekenplaatjes is ook al wat mee gedaan, in de zin van: Er gaan nog wat meer USA parts binnenvallen hier :D

Zal binnenkort eens wat fotootjes plaatsen van nu, na de poetsbeurt is ie al heel goed bekomen!

Meer volgt!

De Pul 27-08-2010 16:26

leuk ding,alleen die fake-boomstammen zouden er bij mij ook binnen 5 minuten afliggen.

Dutch_Jetta_GT 17-09-2010 11:16

In dit topic zal weinig meer gaan gebeuren ben ik bang, iig niet met deze Passat.....

Vanmorgen om 8 uur op weg naar het werk doorgegleden dankzij een oliespoor, vol achterop een bestelbusje,..

Neus zit nu goed in elkaar, en chassisbalken zijn krom dus beter ga ik nu op zoek naar wat anderss... Jammergenoeg nog geen maandje plezier ervan gehad... :(

Het zal waarschijnlijk weer een B4 of 35I worden, want wat reed deze fijn zeg!

Als er weer een Passatje bij is laat ik dat vanzelfsprekend weer horen!

Pedaalemmer 17-09-2010 12:01

jammerr. naja er zijn er gelukkig best wel wat te vinden voor een nette prijs.

Dutch_Jetta_GT 18-09-2010 13:54

Bij deze de "laatste foto's" van de B4

Dit hoofdstuk is nu afgesloten, de bruikbare delen gaan er weer uit (audioset, wielen e.d).....

En het goeie nieuws is:

Gisteren toch al een geschikte vervanger kunnen vinden in de vorm van een 35I sedan!

1.6je, niks erop maar het beestje ziet eruit als nieuw!

Ik ben hem momenteel aan het detailen, dus foto's komen zeer spoedig online!

De Pul 18-09-2010 13:56

zonde:eek:
ben benieuwd naar de vervanger....

sanderz 18-09-2010 14:43

Quote:
Originally Posted by Dutch_Jetta_GT
Bij deze de "laatste foto's" van de B4

Dit hoofdstuk is nu afgesloten, de bruikbare delen gaan er weer uit (audioset, wielen e.d).....

En het goeie nieuws is:

Gisteren toch al een geschikte vervanger kunnen vinden in de vorm van een 35I sedan!

1.6je, niks erop maar het beestje ziet eruit als nieuw!

Ik ben hem momenteel aan het detailen, dus foto's komen zeer spoedig online!

persoonlijk vind ik de 1.6 een te kleine motor voor zo'n zware auto, ben benieuwd naar de pix

Dutch_Jetta_GT 18-09-2010 17:08

Bij deze, nieuwe ronden nieuwe kansen:

Plannetjes zijn er natuurlijk al wel weer:

- Stevig eindje zakken
- Knipperlichtjes mee laten branden
- Dakdragertjes voor de BMX
- Hier en daar weer een stickertje

De Pul 18-09-2010 17:11

leuk ding weer.....

vw_boyke_vw 18-09-2010 17:31

Goed bezig kerel, succes er mee:D

C1Rob 18-09-2010 18:58

Jammer van de oude passat...
Mooie nieuwe passat :P Hahaha

Succes er maar weer mee ;)
Vind de wielen deze persoonlijk iets beter staan dan de facelift :)

All times are GMT +1. The time now is 17:15.