5 september - Mk1 Toertocht prov. Groningen ~ Winschoten (start)
Op 5 september* organiseert Classicmk1 een toertocht voor alle watergekoelde mk1'tjes door de provincie Groningen
dus voor iedereen met een: - golf 1 - golf 1 cabrio - jetta 1 - passat 1 - polo 1 - caddy 1 - scirocco 1 De start is in Winschoten en de afsluiting is in Groningen iedereen kan vanaf 9.30 verzamelen bij de formido in Winschoten. daar zullen we om 10.00 van start gaan we gaan een route van +/- 80km rijden via een aantal leuke plekken in de provincie groningen we hebben rekenschap gehouden met lage auto's en zullen maar een paar drempels tegenkomen op de route tegen 12.00 a 12.30 ( na +/- 45km) zullen we een stop houden bij een restaurant waar ieder (op eigen kosten) een hapje en drankje kan halen wij willen tegen 14.00 vanaf daar de tocht vervolgen als afsluiten stoppen we tegen 15.30 a 16.00 bij de mac donalds in groningen aan de sontweg. hier is het mogelijk om nog een aantal foto's te schieten en nog wat na te praten. vanaf dan is de toertocht beeindigt en kan iedereen z'n eigen gang gaan deelname aan de toertocht is op eigen risico en de evt kosten zoals brandstof en een hapje en drankje zijn voor eigen rekening we stellen het op prijs dat iedereen zich van te voren zich bij ons aanmeld zodat we rekening kunnen houden met het aantal auto's/mensen die komen dit mag via het forum of per mail (willem@classicmk1.nl of niels@classicmk1.nl) we hopen dat iedereen een fijne dag zal beleven * indien het op 5 sept heel slecht weer is zullen we de toertocht een week verplaatsen |
Leuk initiatief!
|
ik ben er zekers bij.
met mijn jetta 1 |
Ik hou het even in gedachten, laat het op tijd weten als ik mee rijd :thumbup:
|
Quote:
niet met je GOLF :) :D :) |
Quote:
nee die is nog niet klaar dat wordt volgend jaar pas |
nog even in het zicht
as zondag is het al zover en zoals het nu lijkt hebben we mooii weer :D |
Leuk idee niels, helaas is het dit tegelijk met Concours de Elegance in Apeldoorn, daar gaan wij heen anders was ik zeker met de MK1 erbij geweest!
Komen jullie ook in Friesland 24 oktober? (zie meet agenda) |
All times are GMT +1. The time now is 06:51. |