Dokter D
Mijn naam is Douwe afkomstig uit het hoge noorden.
Ben al een paar jaar actief als lezer op dit forum en heb besloten om mezelf toch maar eens voor te stellen. Ben in het bezit van een golf 1 vaan deze winter een TDI ingebouwd gaat worden. Verder rijd ik momenteel in een golf 2 met de 1.6d onder de kap en we hebben nog 2 Daihatsu Rocky's te staan waarvan 1 wegenbelasting vrij. |
welkom! we zijn benieuwd naar foto's :thumbup:
|
Golf 1 op de brug:
De tdi (toen nog in de golf 3) De Golf 3: Mijn broertje met de rembekrachtiger van de golf 3, zit nu in zijn caddy. Herkent iemand m? |
de rembekrachtiger?? nope, onbekend :D
ps. welkom :thumbup: |
nee ken dat ding ook niet :tongue:
welkom hier, ga verder nog dingen aan je golf1 doen of aleen tdi erin en rije? :D |
Tdi komt er in kleurtje er op en rijden met die hap.
Verlagingset zit er al onder en deze reed behoorlijk goed (met JB blok), eens kijken of dat met het zwaardere dieselblok nog steeds het geval is... Project laat jammer genoeg nog even op zich wachten, ik heb besloten om eerst de wegenbelastingvrije Rocky op te knappen (schiet al lekker op) en dan de golf onder handen te nemen. |
Hey broer!!!!
Ik had dit topic nog niet eens gezien jo :redface: Leuk dat je hier ook een topic begind, alleen gaat het nog niet zo snel met je project he ;) Ik heb hier alwel een zet versnellingsbak steunen voor jou liggen :thumbup: En een kabelboom die ik nog eens moet aanpassen :rolleyes: Groeten!!!! |
All times are GMT +1. The time now is 23:48. |