![]() |
GTI_Venlo
Hee, ik ben Jeff en ik woon in ( rarara..) VENLO :mrgreen: :tu:
na wat jaartjes te hebben rondgezworven op het forum wordt het toch eens tijd dat ik me een beetje voorstel :P Hier zijn mijn auto's : Golf 2 GTI 8V Edition One uit 1989 :tu: Edition One voorkant Achterkant Edition One Golf 2 GTI 16V uit 1987 ( waarsch. gebouwd in '86 ;) ) Foto volgt Golf 2 VR6 28-11-1991,orig NL, 5drs 8) ![]() ![]() en dan nog ef mijn oude auto'tjes in de volgorde: Golf 2 GTI 16V '87 (heliosblauw, 1,5 week geleden verkocht aan vriend van me) (JF-VG-50) Honda Civic EG 1.3 '94 (Groen met matzwart gerolde motorkap 8) ) (27-LV-XH) Golf 3 VR6 '92 :roll: (LN-DS-82) Golf 4 SDI '98 (XD-ZL-63) Honda Civic EG 1.5 '94 (Groen) ( JH-SZ-36) Ik wou nog meer foto's plaatsen, maar heb het geduld er niet voor :LOL: gr, jeff :tu: reacties zijn welkom! :D |
ik heb net even de beamer aangesloten om de foto`s te bekijken... :D
welkom... :P |
hahahah!
best raar, want op vwf zijn die wel normaal.. xD |
vwf past ze automatisch aan meen ik.
Welkom mede gemeente lid |
Quote:
Dit is geen VWF he :D :D |
fijn zulke grote foto`s dan kan je goed op de vuil container zien waar je woont het postcode en huisnummer is goed te lezen :rolleyes:
maar welkom op het forum. gr,egon |
Quote:
Hahaha goed gezien Egon :thumbup: |
Quote:
zou die foto idd even bewerken/verwijderen |
ef aangepast, foto volgt :D
|
nog een golf 2 vr6 in EDIT gemeente venlo?
maar goed dat ik der un R32 in gegooid heb :P voor de rest komt de auto me niet bekend voor. maar dan toch welkom! |
auto komt uit lelystad, daar heb ik 'm gehaald ;)
me oom heeft ook golf 2 vr6 :D |
tof dat je zaterdag ff achter ons aan reed.
nou weet ik wie je bent. we zullen elkaar dan ook zeker wel vaker zien gr,egon |
jaa, ik zag de bestuurder vaker ( weet nog niet hoe hij heet :P) maar we steken wel altijd hand naar elkaar op :D
en ik dacht: nu moet ik toch wel achteraan rijden :P haha :D |
de 16V is te koop mensen!!
|
Deze VR6 komt me heel bekend voor! :thumbup:
Een paar maand terug had ik een motorkap en zijschermen aan je verkocht.:tongue: |
kan best kloppen ja, in juni was dat erges
|
vandaag maar weer eens in de Golf 2 VR6 gereden.. ;)
het was GE-WEL-DIG! :D |
Gister de 16V KR verkocht ;)
nu opzoek naar een winterhok, aangezien het blok van de 8v gereviseerd moet worden ga ik zeker niet in de winter ook nog eens in de vr6 rijde :screwy: gans gek :D ik heb al een Peugeotje op het oog :P Update: Sinds gisteren ook BBS velgen onder mijn Golf 2 VR6 :thumbup: |
Vandaag maar een nieuwe daily gekocht.. Peugeot 106 :D
met apk tot juni... en voor dat geld kon ik het niet laten :D |
Dus gisteravond laatste ritje met de 8V gemaakt?
Stond achter je onder bij de brug,maar dat had je snel in de gaten.. :D :thumbup: Ziet er leuk uit, VF-kentekenplaathouder en stickers! Wat ga je precies met 't blok doen? Gr Nol Edit, Quote:
Die bestuurder was ik :D |
All times are GMT +1. The time now is 09:59. |