black6n`s polo6n en caddy mk1
goedendag allemaal.
aangezien ik mezelf al heb voorgesteld en ik nu bezig ben met de caddy heb ik ook hier maar een topic open gegooid. hier zullen dus ook de veranderingen die nog gaan komen te volgen zijn. allereerst de polo. heb ik nu ruim 2,5 jaar en staat nu te koop. vw polo 6n 1.4 open air uit 97. helemaal standaard en kaal toen ik hem kocht. alles elektrisch gemaakt behalve de spiegels. stoelverwarming en leder uit een golf 3 vr6 allereerst natuurlijk verlaagd en velgjes eronder. omdat ik niet kon kiezen wat voor wielen ik wilde zomaar ff een goedkoop setje gezocht. toen andere velgen eronder gegooid kofferklep gecleaned voorbumper gecleaned ook het interieur eens goed onderhanden genomen aangezien ik de velgen niet breed genoeg vond en dus niet echt bij de auto pasten opzoek gegaan naar wat anders. steffan bcw in 8 en 9" en deze gelijk even laten polijsten. en omdat je niet met gepolijste hoepels kan rijden in de winter ook een leuk wintersetje gemaakt voor mezelf. tot zover de polo... dan nu de caddy.. omdat ik een mini had opgeknapt die eigenlijk voor mijn moeder bedoeld was en ik hiervoor geen tijd meer kon maken omdat ik het gewoon geen leuke auto vond en er totaal geen zin meer in had besloten deze te verkopen. nu liep ik tegen een caddy aan en deze dus "geruild" tegen een caddy mk1 was al opzoek naar een caddy toen ik nog maar net mijn rijbewijs had. dus was toch wel een droompje wat uitkwam.. allereerst de mini. zo zag die eruit na een winter lang met 2 man hard werken! en wat doe je dan als de polo wegmoet voor een beurtje en apk juist de steffan`s even overhangen de kleur was voor mij een echt een minpunt. maar der is dus niets wat niet verandert kan worden.. hier ben ik nu dus mee bezig om deze naar mijn zin te krijgen. wat ik er verder allemaal nog mee wil. schuifraam klapramen voorin de deuren. orginele verlichting leder interieur. laadbak bekleden en nog de motor wisselen voor iets leukers.. ook ben ik nog opzoek naar mooie wielen klik zoiets lijkt mij wel geschikt voor eronder.. laat maar horen wat je ervan vind |
nou de auto helemaal geschuurd en in de kleur gezet.
ziet er al gelijk stukken beter uit en lijkt al meer op mijn idee voor de caddy. nu weer schuren naar k2000 en dan nog 2 ker dun laagje rollen.. dan wordt ie weer glimmend.. |
weer wat gedaan afgelopen weekend.
auto volledig geschuurd voor de laatste keer. interieur afgemaakt. is nu bijna volledig overnieuw bekleed voorbumper licht bewerkt. pics" interieur zoals het orgineel is. zoals het nu is: voorbumper zoals ik het gemaakt heb. chrome vond ik altijd mooi maar wou het op mijn eigen manier eens proberen. en vind het toch erg geslaagd!! en nog een van de geschuurde caddy! van voor het schuren die hou ik voor mezelf om het nog een beetje te verbergen hoe het gaat worden. voor aankomende week nog wat plannen voor de laatste keer rollen en de laadbak alvast voorbwerken... hiervoor heb ik een zeer bijzonder idee 8) |
All times are GMT +1. The time now is 17:51. |