electronische vraag.
beste mensen,
ik heb een golf mk3 gti. en ik heb er waarschijnlijk een een of andere storing in zitten en die wil ik er heel graag uit hebben. ik heb nu als ik de dimlichten aan wil zetten doen alleen de stadslichten het. maar dat is niet het enigste mijn kachelaanjager, achterruitverwarming en de ruitenwissers doen het niet.. alleen als ik de hendel van grootlicht wil aantrekken dan doet alles het in 1 keer weer.. ik wil graag weten of somige mensen deze storing ook eerder hebben gehad en wil graag weten hoe die verholpen is.. want ik dacht zelf al aan een massa probleem alleen ik zou niet weten waar. ik heb er voor de rest nog niet naar kunnen kijken.. ik hoop dat iemand iets weet. |
dus alleen als je de lichten aandoet heb jij die storing ?
zoja dan moet je eens je lichtschakelaar en stuurhendel grootlicht+pinker eens vervangen want dat zijn de goedkoopste |
inderdaad de hendels aan het stuur eens vervangen.... Normaal bij iedere golf 2/3 als je je licht schakelaar op aan zet en je kachel vol aan en de ruitenwissers aan zet, dan gaat alles lopen als je aan je grootlichthendel trekt. zonder dat de auto op kontakt staat. Dit is een of andere fout(gedeelde massa of zo) in de kabelboom
|
ik heb het al gevonden denk ik,
ik stond vanavond ergens en toen deed mijn licht het ook niet meer en toen zou ik de auto op contact zetten om te zien of het alweer deed maar het deed het niet en toen verdraaidde ik de sleutel een klein beetje en toen deed alles het in 1 keer dus ik denk dat het aan het contact slot licht. dus moet even zien wat ik doe of het contact blokje of een heel nieuw contact slot. |
All times are GMT +1. The time now is 23:50. |