golf gti pirelli 5drs groen 1000,-
voor de zeer snelle liefhebber.
tot a.s. vrijdag 17:00 te koop voor 1000,- vw golf gti pirelli bj 83 5drs lhasa groen. auto is in redelijke staat. apk afgekeurt op rembekrachtiger achterbrug gangbaar maken. co afstellen. auto staat te lang stil en ik kom er niet aan toe. vorig jaar gekocht voor 2750,- dus 1000,- vaste prijs. auto heeft dus geen apk wel een nl kenteken. in redelijke originele staat. trekhaak. stuurbekrachtiging. 5x pirelli wielen 14" alles in kleur gespoten. origineel open dak. 138000km (uit het hoofd) unieke kans. auto loopt goed maar accu is leeg tank bijna volgens mij. na vrijdag berg ik hem op. sorry ff geen foto's bij de hand. www.golf1onderdelen.nl |
wel foto's beschikbaar op korte termijn?
|
Ja graag, wat foto's.
|
foto's
hier dan wat foto's.
nogmaals tot vrijdag 17:00 te koop. daarna ga ik op vakantie. |
als der een mogelijkheid is tot levering regio maastricht, dan wil ik 1250 euro geven
|
nee sorry dat zal niet gaan.
Quote:
|
Quote:
Treinkaartje ??? :thumbup: www.9292ov.nl |
Voor die 250 euro wil ik em wel voor je brengen :P
Maar dan moet je em wel al betaald hebben.... |
Quote:
zal niet gaan he, want geen geldige apk = geen uitvoerkenteken he en terug mee op de trein nemen zal ook niet gaan he |
Quote:
zou wel fijn zijn, maar volledig overschrijven en ondertussen een andere er mee door zijn (want is internationale overschrijving) en duurt nogal wat soms |
Ik stuurde een privebericht
|
auto is gereserveerd tot vrijdag 13:00
|
das mooi, heb m'n maat de link doorgestuurd, die komt morgenochtend kijken:)
ben benieuwd |
ben benieuwd hoe dit gaat aflopen
|
pirelli
auto is verkocht.
|
All times are GMT +1. The time now is 08:46. |