MK2 TD Jadegrun met Ronal AERO
Jaa ik weet het overloper... Ik ga mercedes OF BMW rijden. ff wat groter en belastingvrij.
Te koop aangeboden... mijn Mk2 TD. ca 85PK Bouwjaar 1987 (helaas) Originele NL auto JadeGrun APK ergens in april 2011 Kilometerstand afgelezen 380.000 MAAR de klok is bij de vorige eigenaar veranderd door een met toerenteller (doet vreemd) dus de kilometerstand auto en motor is ca 300.000. Schroefset (tec) Compleet nieuwe remmen achter 4000km geleden Voorremmen 10.000 km geleden vervangen Gereviseerde aandrijfassen Koppelingsset vervangen door vorige eigenaar ca 15.000km oud Nieuwe motorsteunen Nieuwe distributieriem en spanner Bleedvalve (meer turbodruk nu 0,8 bar) K&N inlegfilter Anti allergie filter origineel VW dus (luchtinlaat op motorkap) Dikke sierstrips op de deuren RVS Sebring AAZ downpipe (moet pas gelast worden op de sebring)minder tegendruk. GTD Intercooler compleet Middenconsole met turbodruk meter en olietemp. (grijs autostyle) Corrado interieur grijs lekker laag zitten Met speciale MDF deurbaken Xenon Kruislampen BRA Achterwisser plat gelegd 16V onderlip (met contourlampjes niet aangesloten) Rood/zwarte hella achterlichten Rode MHW lampen erbij Stadslicht in knipperlichten GTI verbrederset (niet gemonteerd) Ronal Aero 16 met Nankang 165-45-16 1000km gereden.. De auto heeft natuurlijk wel wat plekjes (kasjes en deukjes) De prijs daar gaat het allemaal om. Totaalplaatje 2450,- euro Zonder Ronals op 13 inch arosa wieltjes met goede banden 750,00 minder De auto hoeft niet weg doet het prima! OOK geen behoefte aan mensen die de wielen willen kopen voor een prikkie :rolleyes: Extra onderdelen: Oliekoeler MK1 GTI 2 deuren (oud type) OEM lampen Middenconsole Fotos van het interieur volgen. |
extra pics
Met gti verbreders Inmiddels met rode MHW's (OEM) als reserve |
Hey Daan,
Heb je nog geen foto,s met die "nieuwe" onderlip? Succes met de verkoop! |
Die velgen op de laatste foto, heb je die verkocht ?? Zijn compomotives toch ??
Tevens up voor deze hele nette mk2 |
@masselink... Nee nog geen "new style" onderlip pics... thanx..
@lrr.. Rowan (vorige eigenaar) heeft de compomotives gehouden en los verkocht ca 6maand geleden.. @ michel026... ja jij reed achter mij... ik deed mijn alarmlichten nog wel aan maar geen reactie.... (ps auto lijkt n stuk beter zonder de lexus dingen zoals eerder) |
Quote:
Ok, jammer. Zijn mooie hoepels onder mijn mk1 :D |
@lrr..
Mischien Rowan een PM sturen dat hij ze nog heeft je KAN geluk hebben.. @iedereen: NEE WIELEN GAAN NIET LOS WEG!!!! :D de 13e nov komt de AAZ downpipe en de Sebring (gebogen sierstuk) eronder de IC zal ook pas gemaakt worden |
Heb je nog wel interesse in een witte mk3?
|
@markDEmark... nope witte mk3 zijn me vaak iets te oranje op bepaalde plekken.
Er komt een Mercedes W124 OF een Bmw 524TD belastingvrij... dus er wordt niks ingeruild OF geruild... |
golf 2
hoi,
ik wilde even laten weten dat de mk2 hoe mooi ik hem ook vind toch aan me voorbij moet laten gaan.. denk dat ik spijt van ga krijgen dat ik nu zo goedkoop kan rijden en dan wat minder.. mvg robin |
Quote:
Robin, Geen probleem hoor, mocht ik hem niet verkopen dan zet ik hem in de schuur in de winter en probeer het op het nieuwe meeting seizoen weer.. Heb je de MK1 wel verkocht dan? |
Wielen gaan dit weekend er onderuit..
tevens upje.. |
Reactie via speurders..
MORGEN AFSPRAAK.. :D |
ruilen tegen een golf 3 gti 2.0L 16v rood, alles elektrisch, xenon, recaro sportinterieur is nog puntgaaf, 167xxx kilometers?
|
RAVII... Thanx voor de aanbieding de TD is verkocht.. VIA SPEURDERS....
nu de wielen nog... @ mods.. slotje SVP |
helaas, ik vind het echt een hele strakke golf:D
|
All times are GMT +1. The time now is 09:01. |