![]() |
Orginele Golf MK1 GTI 1,8L bj 1982
Met veel tegenzin zet ik Te koop mijn gerestaureerde Golf 1 GTI, 5 deurs in de kleur wit.
Auto is NIET gelast (bewijs aanwezig middels 500 rest. foto's), gedeeltelijk gedemonteerd geweest en alleen licht geschuurt en opnieuw gespoten. Orginele GTI van 2 oudere dames geweest (ook bewijs aanwezig). Veel nieuwe veelal orginele onderdelen gebruikt, dus koste nog moeite gespaard. Orginele 5 velgen aanwezig. Verder aanwezig vele rekeningen en boekjes. Auto heeft ca. 172.000km gelopen, is oa voorzien van nieuwe benzinetank, schokdempers, injectoren, zwartehemel etc. Auto heeft een nederlands kenteken en is APK gekeurd t/m dec 2010. Kortom zoek je de perfecte GTI, dan ben je hier aan het juiste adres. Reden van verkoop is: Door mijn werk in het buitenland rij ik veeeeel te weinig met de auto. Tevens heb ik de garage nodig waar de auto in staat. Kan hem NIET aan de straat zetten. In de auto is nog nooit gerookt. Auto niet afgerost of verknoeit, gewoon orgineel!! Geen inruil mogelijk. Uiteraard is de auto wegenbelasting vrij! Vraagprijs is Euro 5.950,00 Mijn mail adres is: bertendebby@hotmail.com PS. Geen onzin aanbiedingen doen, kenners weten wat de auto waard is en reageer alleen als je de auto kan betalen en goedkeuring hebt van je vrouw/man of partner! |
Origineel NL of import?
Heeft de auto een werkende MFA? Is het antenne gat dicht gemaakt op het scherm? grtn yal |
- 5 deurs is volgens mij nooit in Nderland geleverd, het is een duitser.
- Auto heeft twee nieuwe voorschermen, omdat deze door de afwatering van het dakraam slecht waren. - De MFA werkt uitstekend! |
Nette wagen!!
Is de motor en versnellingsbak ook gereviseerd/gedemonteerd tijdens de restauratie? Zijn alle VDO metertjes aanwezig en werkend?? Waar staat de auto ergens in Nederland? hor graag van je. gr. Mister-VW |
Staat ook op marktplaats. Noordwijkerhout.
|
dan is de advertentie niet makkelijk te vinden, ik houd het iedere dag in de gaten of er nieuwe op komen.
|
Indd op marktplaats, vanmorgen nog bovenaan gezet. Rubriek Volkswagen.
Motor en bak zijn orgineel. Bak schakelt nog zeer goed. VDO meters hebben er nooit in gezeten. Geen kabels aanwezig en 3 blinde deksels in de console. Kan dat kloppen of was het standaard bij de GTI van toen. Mijn 06 nummer staat ook op marktplaats. |
Quote:
1800 gti heeft nooit vdo meters gehad, die hadden boordcomputer |
Precies, dat dacht ik al.
|
niemand intresse ???
|
Mag op slot!
|
All times are GMT +1. The time now is 20:39. |