cat cams nokkenas en verstelbaar tandwiel
goedendag mensen heb hier nog een snelle nokkenas met verstelbaar tandwiel liggen...
gaat hier om een cat cams 275 graden nokkenas... tevens heb ik hier een verstelbaar tandwiel bij om alles netjes uit te kunnen klokken... set is afkomstig van bolku tunning (jeroen zit hier ook op dit forum) en past in de 1.8 en 2.0 8v motoren... vraagprijs voor de set is 275€ (kost de as ook al los zonder tandwiel) set is nieuw en nog noiit gemonteerd geweest... doe de set weg omdat ik er niks aan heb voor de 6 cilinder die in de cabrio gaat komen... dus mensen heet u intressse laat het maar even weten... nog even een foto van het setje erbij bellen kan trouwen ook 0641528316 m.v.g. jan |
up dan maar ff
|
nog is een keertje uppen
|
leuk bod of iets voor de inruil kan ook
|
niemand die een beetje mieer pit wi in ze auto???
|
Set doet het ook goed in G60 motoren.
|
jeroen bedankt voor de reply
voor mensen die verder nog specifieke info willen kunnen neem ik aan bij jeroen terecht... uitklokken van de as kan ook door hem gedaan worden |
op dus ook voor de g60 mensen...
|
dit weekend ophalen voor 225€ dus mensen sla uw slag
|
Wat kan ik er van verwachten op een 1800 DX motor?
|
durf ik zo niet te zeggen dan zou je jeroen van bloku tunning even een mail moeten sturen
heb een 285er in de golf 3 gti (2.0 8v) van een maat van me gezegt die kreeg bovenin een hoop meer pit |
verkocht mag een slot op
|
All times are GMT +1. The time now is 08:48. |