Vraagjes assen 1.8 GTI 8v en 16V
Hej iedereen,
Heb ff paar vraagjes voor een maat van me, 1) Wat is het verschil tussen de assen van een 1.8 GTI 8V en een 1.8 GTI 16V Bedoel lengte en dikte. Zit hier ook verschil in de homokineten of de flenzen aan de bak? 2) Wat is het verschil tussen de assen van een 1.8GTI 8v MK2 en een 1.8GTI (GLI) 8v MK1/MK1cabrio? (DX-blok)) (Als wij ze meten lijken dei van de MK1 2cm korter te zijn. is dit omdat de ophanging van een MK2 iets breder is?) 3) Zit er verschil inde assen door de bouwjaren? ik heb een MK1 1.8GLI cabrio DX-blok van 1985. een MK2 1.8 GTI 8v EV-blok van 1987 maat heeft een MK2 gti 8v PB-blok 1990 en een MK2 GTI 16V KR-blok bj weet ik ff niet. Hopleijk kunnen jullie ons wat wijzer maken want ik eb alle vraagbaken doorgelezen maar vind niet echt een duidelijk antwoord. Grtz Jel |
1:zijn gelijk ook G60
Verschil zit in de buitenste homokineet de aanligrand is anders 2: De lengte 3:Golf 1 GTI[en andere] 90mm aan de bak,alleen die van de GTI zijn van harder staal Golf 2 is de aanlegrand van de buitenste homokineet met model jaar 87[en ik dacht ook de cabrio] veranderd |
Quote:
:thumbup: kijk dat is duidelijk |
All times are GMT +1. The time now is 03:50. |