![]() |
Jetta MK2 USA Carrat 180pk 20VT / 1.8 Turbo 20 VT INRUIL GOLF MK1 MOGELIJK
Te koop,
Wegens plannen van een nieuw project. Orginele Amerikaanse Jetta Carrat (Luxste uitvoering) Op de foto's komt deze auto niet tot zijn recht dus hij is zeker een bezichtiging waard. De Motor is een BBU uit een Polo Cup-Edition van 2007 en heeft 18.000km gelopen. De Motor loopt op de orginele computer en kabelboom en is nog gewoon uit te lezen via de OBD stekker. De Jetta verkeerd in een zeer goede staat en rijd echt heerlijk. Opties & Accessoires. Orgineel Airco (bij de ombouw niet aangesloten) Nieuwe orginele G60 lijstenset rondom. Orgineel cruisecontrol (bij de ombouw niet aangesloten) Stuurbekrachtiging Schroefset (V-Maxx) Orginele Jetta 16V uitlaat met gepolijste eindstukjes. Chineese Jetta deurklinken. 4x electrische ramen orgineel. Centrale vergrendeling op afstand met dikke VW klapsleutels. Orgineel electrische spiegels. Digifiz pas gereviseerd Orginele Audi TT pedalen. 17 inch BBS Le-Mans replica met 185-35-17 (nieuwstaat) Orginele Jetta USA achterlichten met runninglights Voor de orginele sidemakers (op stadslicht) De knipperlichten in de voorbumper ook USA (branden constant opstadslicht) Rechter USA spiegel Leren stuur, schakelpook, en handrem Velours orgineel USA interieur (Carrat) in nieuwstaat met 4 hoofdsteunen. Orgineel 3e remlicht achter. Orginele type plaatjes rondom Carrat Zwarte orginele VW logo's. Rondom remschijven. Orgineel schuifdak die niet lek is. Orgineel zacht dashboard. Opgelegde nummerplaten. Prijs €6950,00 Inruil is evt mogelijk maar wel voor redelijke prijzen. (Ik ben namelijk op zoek naar een leuke MK1 of iets anders voor mijn vriendin) De orginele handleiding en onderhoudsboekjes zijn aanwezig. APK T/M 12-03-2011. Foto's http://link.marktplaats.nl/347739964 |
up
|
Geen serieus geïntresseerde??
|
Quote:
tjonge jonge, dat ding wordt steeds maar duurder!! :screwy: |
Quote:
Hij word ook steeds beter. Digifiz is gereviseerd. 2 nieuwe Lambdasonde's Ik heb vorige maand betere motorsteunen laten maken. Nieuwe wielen. Enz enz |
Heb nog een Golf 2 16v als inruil??
|
Quote:
Hallo Jabo, Neem anders even telefonisch contact met mij op. |
^
^ ^ |
Voor degene die deze velgen niks vinden is het ook mogelijk om de Jetta zonder velgen te kopen (regel dan wel zelf een set wielen)
De wielen worden niet los verkocht behalve als de Jetta zonder wielen verkocht word. |
Mooi bod is welkom en inruil van een Golf 1 ook.
|
up
|
Omhoog ermee
|
^
^ ^ ^ ^ |
Weekend Up
|
en nog een
|
Upper