Mijn passat 32b
Ik ben nu ook maar ff begonnen met me projectje nadat ik eerst ff de schuur opgeruimt heb.
Als basis gebruik ik een passat 32b station Samen met me dochter de hele auto kaal gemaakt Toen er een kantelbok voor gemaakt En de auto erin gehangen Gisteren de auto in de schuur gezet Nog ff een liftje in de grond gemaakt Toen eens het subframe gepast van de audi Achteras ff geprobeert, hier is ook te zien dat ik het tektiel aan het verwijderen ben Vervolgens het voorste subframe er maar andersom onder geknupt :D had em verkeerdom zitten :redface: en ook meteen de veerpoot gepast Nu ga ik eerst ff een plank tegen de muur maken zodat ik me gereedschap op kan hangen. En hopen dat iemand een achteras van een syncro heeft :) En ondertussen verder met tektiel bikken |
32b syncro? nice.. wat zijn de exacte plannen?
|
Oeh, interessant! Ben ook benieuwd naar de plannen.
|
Goede plannen zo te zien.
|
leuk project, wat ga je ervoor hangen, een 5 cil?
|
Voor de onderdelen gebruik ik een 94er audi 80 2.6 quattro en een audi 100 2.0 td
Maak dus van 3 auto's 1tje Motorkeuze ben ik nog niet helemaal uiteen v6 op gas of de diesel aangezien ik met de auto toch een km of 30d per jaar rij Kwa ombouw is de diesel goedkoper, voor het rijden lijkt me op gas voordeliger aangezien de 100 nu rond de 1 op 16 loopt en ik heb geen idee wat een 2.6 op gas doet. |
Vandaag ben ik weer wat verder gegaan met het verwijderen van de tektiel.
Ook nog ff de assen aan het passen geweest, de aandrijfas past zo in de tunnel en de uitlaat zou er dan onder komen, ik ga dus vanaf de voorkant van de handrem de tunnel ophogen zodat ik wat meer ruimte heb voor de uitlaat Ook ben ik de andere passat aan het slopen, daar ben ik al bijna klaar mee Binnenkort komen er weer foto's |
Vandaag weer ff verder gegaan met het slopen van de andere passat
En nee er ligt geen roest op de grond :D De onderkant kaalmaken Toen weer ff verder met de andere Met Dasty de bodem een beetje aan het schoonmaken geweest, het spul werkt goed zolang de laag niet te dik is. 1 wielkast is nu bijna klaar, bodem is ook bijna gedaan. Morgen weer meer :D |
En alweer wat verder gegaan,
Samen met een neefje de passat helemaal gesloopt Klein beetje roest even gekeken of de tank van de audi eronder te knutselen valt. Ook de andere passat ff kleiner gemaakt, dus als er iemand nog een projectje zoekt voor een paar winters :D Toen dit weggebracht En dit weer opgehaalt Nu heb ik voorlopig weer wat te doen |
Ik ben er ondertussen al wat verder mee, ga nu toch een de achteras van de audi gebruiken omdat ik anders de hele bodem aan moet passen voor een 50l tank en de tank van de audi hoef ik alleen een andere vulhals op te maken en dan past die er zo onder.
Foto's zal ik zo ff online gooien Project ligt nu ff stil omdat ik een verdraaide bal had, loopt niet echt lekker nu :P |
klein tankje 50l of ga je toch voor de gas optie?
|
ik ga de tank van de audi gebruiken en die is 70L de kans is nog steeds erg groot dat het een diesel wordt
|
hierbij de foto's
ff de as van de audi proberen. Toen steunen voor de scyncro as gemaakt, hier heb ik niet veel foto's van gemaakt. En aangezien mijn achterdiff er anders is tegen over de orginele ga ik eerst ff verder met het pasmaken van de audi achteras. De fusee en schokdemper bevestiging van de achteras is ook heel anders dan van de 32b dus dan ga ik proberen om er een vw fusee op een audi draagarm te maken. Beetje dit idee Door een rekenfoutje zat ik eerst 6 cm te ver naar voren, maar goed dat het proefsteunen zijn :D Nadat ik de vulhals van de audi tank had gezaagt deze er ook maar onder gezet En dit was het tot zover. Nu ligt het ff stil omdat ik net een kleine operatie gehad heb. |
gaaf project!
|
gaaf project idd, is die diesel een 5cilinder?
|
wordt idd een 5cil Tdiesel
|
Ik heb de passat maar weer binnen gezet zodat ik er weer wat verder mee kan.
Als eerste heb ik de stuurbekrachtiging van de audi eronder gezet, stuurstokje aangepast. Toen de abs unit erin gezet, de steun heb ik eerst ff met een boutje vastgezet. Pedalen komen uit een audi 90 :D zo op het oog lijkt het te passen en ik kan meteen de hydro koppeling erin maken. |
All times are GMT +1. The time now is 06:54. |