![]() |
Volkswagen Passat Station 3BG 155pk TDI
Te koop aangeboden:
Volkswagen Passat Station 3BG 1.9 TDI 96kw/130pk Chip naar 155 pk Automaat Kilometerstand 234.419 Bouwjaar 3-8-2001 APK tot 17-11-2010 Climate Control Compleet lederen interieur Trekhaak Auto is zeer compleet. Op de foto staat de Passat op winterbanden en is niet gewassen. Er is ook nog een set 17 inch lichtmetaal bij met zomerbanden. De passat is van een werknemer geweest van een vw dealer. Er is een nieuwe automaatbak en een nieuwe kop op gekomen. Niet omdat deze kapot waren, maar omdat deze over waren bij de dealer. Dit is echt een perfekte en goed onderhouden passat. Vaste prijs: 5000 euro ![]() ![]() ![]() ![]() |
Doe een bod. De passat mag zsm. weg.
|
Prijs aangepast. Doe je voordeel. De passat moet zsm. weg.
|
Gratis wasbeurt bij aankoop
|
Let op: De Passat mag nu weg voor 5000 euro
|
Nog even omhoog voor het weekend
|
Helaas de km stand klopt niet met de NAP!?
|
idd ik heb hem ook nagevraagd en klopt niet erg jammer....
|
De passat is van mijn zusje en ik heb het ook even nagevraagd. Ze is er vandaag (zaterdag) mee naar de garage geweest. Daar bleek dat op 8-6-2007 er iets verkeerd is gegaan met de invoer van de km-stand. Er is vergeten een 4 in te voeren. (typefout?) Hierdoor is er een trendbreuk? en klopt de km-stand niet. In de onderhoudsboekjes is wel de juiste stand bijgehouden. Hierin kun je ook een natuurlijk verloop van de km-stand terugvinden. Maandag neemt ze contact op met NAP om te kijken of ze deze fout kunnen herstellen.
Bij aanschaf van de Passat hebben ze de km-stand niet nagevraagd via NAP, omdat ze de verkoper kennen. Ik ken deze jongen ook en twijfel niet aan hem. |
Slotje aub. De Passat is verkocht. (aan een forumlid)
|
All times are GMT +1. The time now is 06:09. |