![]() |
Centreerringen.
Omdat ik al jaren trillende banden heb en alles zowat al geprobeert heb, behalve alle rubbers preventief vervangen wat ik aankomend weekend ga doen wil ik ook eens kijken naar mijn centreerringen.
Die zijn nu van plastic maar ik denk dat ik ze van aluminium wil hebben. Kan iemand mij de voor en nadelen vertellen? Die trilling moet ten slotte toch ergens vandaan komen.... Waar ik ook heel benieuwd naar ben is waar ik die alu ringen kan vinden?? Graag al jullie meningen :) |
Als het een passende ring is, ofwel de juiste maat, dan maakt alu of kunststof niets uit.
Bovendien bepaald het wiel welke ring geschikt is. Bijv. OZ maakt vaak gebruik van alu ringen. |
Probeer gewoon eens met andere velgen en kijk dan of de trilling weg is. Zo ja, ligt het inderdaad aan je velgen, banden of combinatie hiervan. Zo nee, dan is er toch echt iets anders aan de hand.
|
Dank voor de tips
Ik wist niet dat de alu ringen velg gerelateerd waren... In dat geval blijf ik bij mijn oude ringen. Andere velgen heb ik niet behalve mijn winterstaaltjes die een klein beetje trillen.... Morgen krijg ik 4 nieuwe banden omdat ik op 1 band een blaar in de wang gevonden heb gisteren en de andere 3 banden waren nog super goed... dunlop sp9000's zijn het.... niet meer nieuw te krijgen en ik moet 4 dezelfde banden onder mijn Audi hebben ivm de witte letters die ik er op maak.... :(:(:( |
All times are GMT +1. The time now is 00:26. |