![]() |
20Jahre Golf 3 GTI.
Na de Vento zo'n 3 weken geleden op zaterdag verkocht te hebben!
Ben ik gelijk die zondag daarna bij een Golf 3 GTI 20Jahre. Meegereden en de aankoop was uiteraard vlot gegaan. :thumbup: Het gaat dus om een rode 5 drs met 132dkm org. km-ers op de teller! Heeft helaas wel een kras op de zijscherm en niet zo'n fraaie bumper maar goed. Je kunt niet alles hebben toch! Plannen waren er niet echt :D alleen de kleine dingen doen die er echt nodig waren. En dat was dit: - rood/zwart/rood achterlichten plaatsen (had ik nog! :tongue: ) - nieuwe zijknipperlichtjes - zwarte binnenverlichting geplaatst. - rubber van de antenne-voet was weg. Dus nieuwe gemonteerd! - deurpinnetjes waren er 2 afgebroken, ook vernieuwd - voorste linker kapje van de zijskirt was weg, ook nieuw gemonteerd - nieuwe VR6-lip gemonteerd - radio hield het geheugen niet vast, dus ook veranderd! - vacuum slangetje was lek (sissend geluid) dus vervangen. Kleine dingen maar je irriteert je er toch aan! Hier de foto's bij aankoop! ![]() ![]() en hier wat van het interieur, die ik echt super vindt, en daarnaast de zwarte ABC-stijlen! 8) ![]() ![]() Na een tijd met de normale koplampen te hebben gereden, dacht ik laat ik maar wat anders doen. Dubbele koplampen en de Hella's in het zwart (anders neigde ik meer naar mijn andere 3 toe die ik gehad heb!) Dus wilde ik dat niet! heb ook de rode bies eraf getrokken want die was in het midden niet meer netjes MAAR heb al een nieuwe thuisliggen. :thumbup: Hier de foto's van de andere koplampen, en het staat in mijn ogen zeker niet verkeerd! :cool: ![]() ![]() Inmiddels zit er ook een zwart embleem in de gril :thumbup: Toen ik erachter kwam dat allebei de voorbanden 2 bulten in zaten (wat ik totaal niet begrijp wat er mee gebeurt is! :confused: ). Moest ik dus rap nieuwe wielen (goh! wat erg! :D ). het werden TT Parabolen die gepolijst waren! :thumbup: Hier de foto's: ![]() ![]() ![]() En zo ziet hij er na 3 weken uit! :thumbup: Toekomst wensen...... tuurlijk! :D - Ander stuurtje (ligt al klaar!) - Rode gordels - Semi-clean achterklep - Bumper en zijscherm opnieuw doen (of in kleur zoeken!) En voor de rest niks, het is tenslotte nooit een blijvertje bij mij! :D |
ziet er weer goed uit :cool: staat er op de foto ook nog netjes bij al ben ik niet echt een fan van die koplampen :tongue:
|
Ik vind het een prachtig totaalplaatje zo !!!
Mooie GTI !!! |
Man wat een mooie drie!
Dat rood-zwarte front staat super. :thumbup: |
thnx mannen, :thumbup: ben er ook zeker tevreden over na een paar weken! Maar d'r moeten nog een aantal kleine dingen gedaan worden. En dan is hij weer netjes naar mijn smaak! ;)
|
wat een dik ding weer:thumbup:
|
Quote:
thnx! Zoals hij er zo bijstaat vindt ik het best. Heb inmiddels een dopje geregd voor de achterwisser, dan kan ik die er vrijdag ook af bonjouren! :D |
Netjes Salih, mooi plaatje zo en zeker met die wielen !
|
lekker hoor Salih, en die achterlichten zijn echt zo ontzettend mooi.. wil ik ook ;)
|
@ Jan: thnx kerel! Staat inderdaad goed die wielen, op de foto staan ze er wat minder onder maar in real-life staan ze super! :thumbup:
@ P.A. thnx man! Staat nog een setje op MP voor 500 euro :rolleyes: (niet normaal meer!). Maar goed had ze nog in de kast liggen! :thumbup: Dus dat kwam mooi uit! :D |
Hee mooi geworden. Leuk kenteken trouwens :)
Nu het motorkapje nog even afstellen met het zij scherm ;) De zwarte rubbertjes onder motorkap even uitdraaien. ![]() |
Thnx Domi :thumbup: , dat viel me ook op op de foto. Nou ja... morgen weer wat te doen. Eerst voetballen kijken. Kan ik wel doen in de pauze trouwens! :D
Ben toch geen stilzitter! :thumbup: |
Motorkap inmiddels afgesteld, en de achterwisser ook maar verwijderd! :thumbup:
Is toch alleen maar last! :D |
Keurige MKIII, die koplampen staan best netjes zo....
|
Quote:
Thnx man! en ja toch, is een keer wat anders dan heldere koplampen! :thumbup: |
Zo eerst maar eens de ruitenwissermotor erafgehaald, en ook een zwarte embleem er in gezet!
Zo kan die in ieder geval iets beter voor de dag komen. :thumbup: Foto's: ![]() ![]() Volgende update hoop ik een andere achterklep! Maar dat zien we wel tegen die tijd! :thumbup: |
All times are GMT +1. The time now is 04:03. |