weet iemand wat voor schroefset dit is..?
Hallo ik heb een schroefset gevonden.. ik heb de eigenaar gebeld wat voor merk het is de eigenaar zei dat de schroefset weitec is.. kan dat kloppen want heb niet eerder zo'n set van weitec gezien..
http://auto-onderdelen.marktplaats....-3-2-0-gti.html |
voor zover ik weet is weitec (mint)groen,dwz de veren.
En aan de foto's te zien is dit zéker geen dure set geweest,ook erg dunne stelringen... :screwy: Ik zou nog ff verder kijken en/of doorsparen :D Ik ben zelf erg te spreken over mijn V-maxx schroefset :thumbup: |
Die veren van de rechter lijken op AP, de rest kan ik totaal niet thuis brengen, maar echt heel erg prijzig ziet het er inderdaad niet uit.
|
Dat is zeker geen Weitec, die heeft 1 dikke stelring die je borgd met een imbus boutje. De veren hebben idd een groene kleur en zijn ook nog eens 2 losse. Wat ik zo zie zijn deze veren uit 1 deel.
|
dit setje zou ik lekker laten liggen,hehe,is geen weitec en die zijn wel wat duurder 2e hands
|
Interstate heeft vaak die kleur...(achterpoten)
JOM heeft ook die kleur veren in het blauw... (voorpoten) ach mischien 100 euro bieden... let op lekke schokbrekers... dan is 2 euro de prijs van oud ijzer! |
Quote:
13 cent de kilo ;) |
Is idd geen weitec. en weitec heeft tegenwoordig gele veren ;)
|
@ alberto....
Als "symbolisch" bedrag bedoeld..... Wat intereseert mij de oud ijzer prijs.... vandaar dat ik het niet weet.. |
Lijkt op JOM
|
Quote:
Niet geheel waar,.. De schroefset onder mijn coupé is een Weitec..... Niks mee aan de hand, enkel vuil, en gekocht voor 100 euries :D Doos zat er zelfs nog bij Gewoon toevallig gevonden,.. :thumbup: |
Dit is van het vroegere Powertech volgens mij die had die kleuren combo.
Verkocht van Kammen vroeger ook Alberto misschien weet je het nog. |
All times are GMT +1. The time now is 10:50. |